بانکبانک و بیمهطلا و ارز

دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

نسبت به روز گذشته، نرخ ارز در بازارهای مختلف افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برخلاف روز گذشته، امروز(۱۷دی ماه)  نرخ ارز در بازار افزایش یافت به طوری که قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با ۱۵۵ تومان افزایش نسبت به دیروز، ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شد.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای امروز جاری با ۱۵۵ تومان افزایش نسبت به نرخ دیروز، ۱۰  هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کردند و  این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

 

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش قیمت نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۶۰۳ تومان تعیین شد.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۶۰۳ تومان و ۷ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۱۱۰ تومان و ۶ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار ۳۰۸ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار نسبت به روز قبل، ۱۵۳ تومان، قیمت یورو ۲۰۰ تومان وقیمت پوند ۲۰۷ تومان افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟‌

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۴۶۵ تومان اعلام کرده اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی، یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۴۶۵ تومان، می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به روز گذشته ۲۰۷ تومان افزایش یافته است.

مسافرانی که قصد خرید ارز دارند می توانند به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده میتوانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا