بانک و بیمهبیمه

نشست مشترک رئیس‌کل بنیاد شهید، رئیس‌کل بیمه مرکزی و مدیرعامل بیمه دی با موضوع طرح جبران برگزار شد

این نشست با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی و مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با موضوع بررسی طرح بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل دفتر ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بیمه دی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، لازم است مسائل موجود در قرارداد طرح جبران را مدیریت کنیم تا ان‌شاءالله گشایش به وجود آید. ضمن این‌که بنیاد شهید با تمام ظرفیت خود از اجرای بهینه این قرارداد حمایت می‌کند.

رئیس‌کل بیمه مرکزی عملکرد بیمه دی در اجرای این قرارداد را مثبت توصیف کرد و افزود: این طرح، پروژه‌ای ارزشی و ملی به‌حساب می‌آید و از همین رو برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود در تمامی حوزه‌ها به‌صورت نظام‌مند این خدمت محقق شود.

همچنین مدیرعامل بیمه دی نیز ضمن تشکر از نگاه مثبت مجموعه بنیاد شهید و بیمه مرکزی به بیمه دی عنوان کرد: رویکرد شرکت بیمه دی این است که با ایجاد تعامل با بیمه مرکزی و جامعه سهامداری تلاش کند تا ضوابط به اجرا درآید و رضایت‌مندی در جامعه هدف محقق شود.

همچنین بخوانید

محمدرضا کشاورز بیان داشت: از حجت‌الاسلام شهیدی سپاسگزاریم که با توجه به حساسیت این پروژه، از نزدیک آن را رصد می‌کند.

مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بیمه دی اظهار کرد: این قرارداد به‌موجب قانون ایثارگری (مصوبه مجلس) منعقد شده است و بر طبق بند الف ماده ۱۳ قانون مذکور، دولت به‌عنوان ضلع اصلی از سه ضلع این قانون، مکلف به تأمین اعتبار است. ضلع بعدی آن بنیاد شهید است که به‌عنوان بیمه‌گذار وظیفه تعیین شرح خدمات در قالب قرارداد و انعقاد آن با شرکت بیمه است و ضلع سوم آن نیز شرکت بیمه دی به‌عنوان بیمه‌گر این قرارداد است که افتخار دارد طی دو سال متوالی خدمات خود را به این قشر معظم ارائه کند.

محمدرضا کشاورز در ادامه ضمن اظهار امیدواری نسبت به پیامدهای مؤثر این دیدار از بیمه مرکزی خواست با نگاهی غیرتجاری این قرارداد را یاری کند.

در پایان این نشست کشاورز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بیمه دی تصریح کرد: شرکت بیمه دی در همه رشته‌های بیمه‌ای در حال فعالیت است و شاخص‌های آماری نشان‌دهنده عملکرد مثبت این مجموعه در سال‌های اخیر است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا