ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تاثیر منفی تعطیلی دولت آمریکا بر نمایشگاه فناوری CES۲۰۱۹

تعطیلی دولت آمریکا موجب لغو بسیاری از سخنرانی‌های کلیدی نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ در لاس وگاس شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹  قرار است در تاریخ ۸ تا ۱۱ ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار شود که میزبان شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان خواهد بود تا از جدیدترین محصولات خود رونمایی و پرده‌برداری کنند.

نمایشگاه CES ۲۰۱۹ هرساله میزبان هزاران نفر از کاربران و علاقمندان به علم و فناوری و محصولات جدید توسعه داده شده توسط غول های تکنولوژی و شرکت های بزرگ فعال در حوزه فناوری در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکاست.

همچنین بخوانید

روز گذشته گری شاپیرو، رئیس انجمن فناوری مصرف کنندگان آمریکا که مدیریت این نمایشگاه را نیز برعهده دارد، با انتشار و صدور بیانیه‌ای خطاب به دولت آمریکا هشدار داده است که تعدادی از سخنرانان کلیدی (Keynote speakers) که قرار بود در جریان این رویداد به سخنرانی و نطق بپردازند، برنامه خود را لغو می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش همچنین خاطرنشان کرده است که تعداد سخنرانانی که نطق خود را در جریان این نمایشگاه لغو کرده اند، به ۱۰ نفر رسیده است. به گفته وی، این افراد در سازمان‌های دولتی مختلفی همچون کمیسیون فدرال تجارت و بازرگانی، وزارت امنیتی داخلی، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و نهادهای دیگر مشغول به کار بوده‌اند بنابراین تعطیلی دولت آمریکا بر روی فعالیت و تصمیمات آنها تاثیرگذار بوده است.

از مهم‌ترین این افراد می‌توان به براندون بری، از سازمان محیط زیست ایالات متحده، آجیت پای و برندن کار از کمیسیون فدرال ارتباطات، روهیت چوپرا از کمیسیون فدرال تجارت و بازرگانی و آندری هنتز از وزارت امنیت داخلی آمریکا اشاره کرد.

وی همچنین عنوان کرده است با اینکه تنها چندروز به آغاز بکار این نمایشگاه باقی مانده است، هنوز فهرست جایگزینی برای این سخنرانان اعلام نشده است که البته آخرین تغییرات در فهرست سخنرانان کلیدی و اصلی بر روی وب سایت رسمی نمایشگاه CES قرار خواهد گرفت.      

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا