بانکبانک و بیمه

مجوز فعالیت یک بانک ایرانی در هند صادر شد

نیتین گادکاری’وزیر کشتیرانی ،حمل و نقل و بزرگراههای هند اعلام کرد دولت با افتتاح یک شعبه بانک پاسارگاد ایران در مومبای موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ARMANEGHTESADI.COM) به نقل از ' تایمز او ایندیا'،نیتین گادکاری'وزیر کشتیرانی ،حمل و نقل و بزرگراههای هند در دیدار با محمد جواد ظریف افزود: دولت هند هم اکنون مجوز فعالیت یک بانک ایرانی در مومبای را صادر کرده است.

بانک پاسارگاد تا سه ماه آینده شعبه خود را در شهر مومبای افتتاح خواهد کرد. از این بانک برای انجام نقل و انتقالات مالی استفاده خواهد شد.
وزیر کشتیرانی ،حمل و نقل و بزرگراههای هند فعالیت های انجام شده در خصوص چابهار را مثبت ارزیابی کرد و افزود:در دیدار با ظریف مسائل زیادی حل شده و نخستین کشتی از برزیل در چابهار پهلو گرفته است .
وی خاطرنشان کرد در این دیدار در خصوص مبادله کالا با کالا میان دو کشور نیز گفت وگو و وزیر خارجه ایران نیز در این دیدار پیشنهادهای زیادی مطرح کرد.
ظریف در نخستین روز کاری خود در سفر سه روزه به هندوستان با گاد کاری وزیر حمل و نقل و کشتیرانی هند دیدار و گفت وگو کرد.
به نوشته ایرنا، طرفین در این دیدار درباره مناسبات دو جانبه، راه های گسترش روابط اقتصادی دو کشور بویژه در حوزه های حمل و نقل، کشتیرانی و نیز همکاری ها در بندر چابهار گفت و گو و تبادل نظر کردند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا