انرژی

نماینده میانه: سد شهریار چه زمانی آبگیری می‌شود؟

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: بنده نمی‌توانم جوابگوی مردمی باشم که دولت زمین‌های‌شان را برای آبگیری سد شهریار تصاحب کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، یعقوب شیویاری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس از کمیسیون تلفیق بودجه ۱۳۹۸ خواست تا عدالت و انصاف را در بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۸ نسبت به مناطق محروم کشور اعمال کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قول اجرایی نشده وزیر نیروی مبنی بر آبگیری سد شهریار (استور) میانه را به اردکانیان یادآور شد و افزود: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه بیت‌المال هزینه شد اما هیچ اقدامی برای به بهره‌برداری رساندن این سد انجام نشده است. جرات به خرج دهید و یک تیم به میانه اعزام کنید تا علل خلف وعده را به مردم توضیح دهند. بنده دیگر نمی‌توانم جوابگوی مردمی باشم که دولت زمین‌های‌شان را برای آبگیری سد تصاحب کرده است.

همچنین بخوانید

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: معاونان جنابعالی بارها و بارها از پروژه راه‌های مواصلاتی شهرستان میانه بازدید کرده‌اند اما اکثر این پروژه مشمول اعمال ماده ۴۸ شده است، توجه ویژه کنید تا کار به سوال و استیضاح نکشد.

نماینده مردم میانه در مجلس با مخاطب قرار دادن رضا رحمانی وزیر صمت، گفت: دستور دهید خودروی افراد ثبت‌نام کننده در سایت خودروسازان تحویل صاحبان‌شان شود. بنده نمی‌توانم پاسخگوی آنان باشم. خودروسازان به تعهدات‌شان پایبند باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا