بانکبانک و بیمه

حمایت بانک پارسیان از ایده های نو و خلاق

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، دکتر پرویزیان همزمان با سفر استانی رییس جمهور به استان کرمان، به منظورارزیابی عملکرد و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، از شعب بانک پارسیان در استان کرمان بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان به عنوان ارزشمند ترین سرمایه بانک، با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه برای کمک به بخش‌های تولیدی و اقتصادی مولد در کشور گفت: تامین نیازهای مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط می تواند نقش بسزایی در تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و رونق بنگاه های تولیدی و خدماتی داشته باشد.
دکتر پرویزیان همچنین حمایت از ایده‏ های نو و شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر سیاست های بانک پارسیان برشمرد و افزود : راهبرد بانک پارسیان علاوه بر حمایت از تولید، اعتبار دهی به شرکت های دانش بنیان و حمایت از ایده های نو و خلاق برای کمک به صنعت و اقتصاد کشور است و بهره گیری از فناوری‏ های نوین بانکی دانش پایه می تواند نقش مهمی در افزایش بهره‌وری بانک ایفا کند و بر مقاوم سازی و توانمند سازی بانک نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین در نشستی که به منظور توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان کرمان که با حضور ریاست محترم جمهوری و اعضای هیات دولت برگزار شد، شرکت کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا