بورسبورس اوراق

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ابقا شد

با رای همه اعضای شورایعالی بورس برای یک دوره ۳۰ ماهه:

امروز جلسه شورای عالی بورس به ریاست دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل این وزارتخانه تشکیل و با اتفاق آرا دکتر شاپور محمدی برای یک دوره ۳۰ ماه دیگر به عنوان سکاندار بازار سرمایه برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با جزییات این جلسه به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: امروز هجدهم دی ماه  جلسه شورای عالی بورس به ریاست دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور همه اعضا تشکیل و پیرامون موضوعات مختلف بازار سرمایه بحث و گفتگو شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به پایان حکم  ۳۰ ماهه نخست دکتر شاپور محمدی به عنوان سکاندار بازار سرمایه افزود: طی این جلسه وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به دستاوردهای  دو سال اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار خواستار تداوم فعالیت دکتر شاپور محمدی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار شد.

همچنین بخوانید

یاسر فلاح افزود: دکتر محمدی با رای مثبت همه اعضای شورای عالی بورس برای یک دوره ۳۰ ماهه دیگر تصدی سازمان بورس و اوراق بهادار را بر عهده گرفت.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا