بانک و بیمهطلا و ارز

حرکت آرام بازار ارز تا پایان هفته/ کاهش حجم معاملات در صرافی‌ها

یک فعال بازار ارز گفت: با توجه به روندی که بازار در پیش گرفته پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته دلار در محدوده ۱۰۵۰۰ تا ۱۰۷۰۰تومان نوسان داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کامران سلطانی‌زاده  با بیان این که حجم مبادلات در صرافی‌های بانکی و غیربانکی کاهش یافته، خاطرنشان کرد: خرید و فروش اسکناس به دلیل محدودیت‌های ایجاده شده، در صرافی‌های بانکی و غیربانکی کاهش یافته اما صرافی‌های بانکی به دلیل شرایطی که بانک مرکزی در اختیار آن‌ها قرار داده در بخش حواله بازار پر رونقی دارند.

سلطانی زاده از کاهش دلالان بازار ارز به واسطه پیگیری‌های نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تعداد واسطه‌ها و دلالان بازار ارز کاهش چشمگیری پیدا کرده اما همچنان زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش مجدد نرخ ارز از آن‌ها به گوش می‌رسد که قابل استناد نیست.

همچنین بخوانید

عضو شورای عالی کانون صرافان با بیان این که پیش‌بینی نرخ ارز تنها به شاخص‌های اقتصادی بستگی دارد، افزود: اگر وعده‌هایی که در خصوص خرید نفت از ایران داده شده عملی شود به طور حتم نرخ ارز مجددا ارزان خواهد شد؛ بنابراین به غیر از این عوامل نمی‌توان درباره آینده نرخ پیش اظهاری کرد.

او درباره روند بازار تا پایان هفته اظهار کرد: بازار تا کنون روند آرامی پیش گرفته و انتظار ما این است که نرخ تا پایان هفته بین محدوده ۱۰۵۰۰ تا ۱۰۷۰۰تومان در نوسان باشد.

 

منبع
اقتصادآنلاین- فاطمه اکبرخانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا