امور زیربناییراه و ساختمان

اطلاعیه روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در واکنش به برخی اخبار نادرست

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که درخواست روشن کلیه شرکت‌های ریلی ازجمله رجا، عمل به دستورات موکد رییس‌جمهور محترم و توافقات حاصله با ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص ارز پایه و پرداخت کمک زیان به شرکتهای ریلی است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیرو درج برخی تحلیل‌ها و اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و کانال‌ها و پایگاه‌های خبری به استحضار می‌رساند:

۱_ دلایل توقف سیر قطارهای پرسرعت(ترنست) در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا(ع) و یزد به اطلاع کلیه مسئولان ذیربط رسیده است.

۲_ مسئولان ارشد محترم هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(سهامدار) و شرکت رجا از ماه‌ها پیش با تشریح وضعیت و دلایل فنی و مالی، روند منجر به توقف برخی قطارها را احصاء و راه‌های برون رفت را نیز اعلام نموده بودند.

۳_ هم اکنون با فعالیت شرکت رجا در بخش مسافری حوزه ریلی بیش از ۵۲۰۰ کارگر بصورت مستقیم و یا تحت مدیریت راهبران فنی و اجرایی مشغول به خدمتگزاری به هموطنان عزیز هستند.

۴_ شرکت رجا خود را موظف به ایجاد تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مسافرین قطارهای خود و همچنین صیانت و اطمینان از ایمنی سیر قطارها میداند و در قبال این موضوع ذره ای مماشات نخواهد کرد.

۵_آنچه در حوزه امنیت شغلی نیروی کار این شرکت حائز اهمیت است، حفظ و بکارگیری همه نیروهای خدوم شرکت و پرداخت حقوق ایشان در مواعد مقرر است.طبیعی است نمیتوان با صرف هزینه های هنگفت برای در سیر نگهداشتن چند رام قطار پرسرعت، پرداخت حق الزحمه هزاران کارگر را معوق و یا حتی به مخاطره انداخت.

۶_ درخواست روشن کلیه شرکت‌های ریلی ازجمله رجا، عمل به دستورات موکد رییس‌جمهور محترم و توافقات حاصله با ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص ارز پایه و پرداخت کمک زیان به شرکتهای ریلی است.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجاء

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا