بانکبانک و بیمه

سهم بانک مهر اقتصاد در پیشبرد اقتصاد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل، معاونین پشتیبانی و مهندسی، حقوقی و وصول مطالبات، مالی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد ساختمان جدید اداره امور شعب استان اردبیل، گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در آیین گشایش ساختمان جدید اداره امور شعب این استان، هدف از احداث پروژه های عمرانی و تجهیز و نوسازی شعب را تکریم بیش از پیش مشتریان، کارکنان و هم میهنان عزیز عنوان کرد و گفت: خدمت و تکریم مردم یک نعمت الهی است که باید قدر آن را بدانیم.

مدیر عامل بانک تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته در خصوص طراحی ابنیه و ساختمان های در حال احداث، پروژه های عمرانی ضمن زیبایی و مدرن بودن از استانداردهای لازم نیز برخوردار باشند تا در برابر حوادث طعبیی و غیر مترقبه مقاوم و مستحکم باشند.
ایمانی ابراز داشت: پروژه‌های متعدد عمرانی با هدف ارتقاء وضعیت عمومی شعب بانک مهر اقتصاد در استان‌های مختلف کشور در حال انجام است که امیدواریم با بهره برداری تدریجی از این پروژه‌ها بیش از پیش در راستای اهداف کلان اقتصادی نظام گام برداریم.
مدیر عامل بانک افزود: استان اردبیل دارای قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری و پیشرفت دارد که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک و توسعه و رونق اقتصاد استان گام برداشت.
ایمانی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر بانک در سال های اخیر بیان داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای داخلی و تولید ملی در صدد است تا با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در تحقق این شعار و دست یابی به اهداف پیش بینی شده اقتصادی نظام، سهیم باشد.
در ادامه، محمد اکبری – معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل و بهره برداری پروژه ساختمانی اداره امور شعب استان اردبیل، این پروژه را از نظر ابنیه و مهندسی در نوع خود کم نظیر و در سطح استان بی نظیر توصیف کرد.
اکبری ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی پروژه، پیشرفت سریع کار را در ماه های اخیر مرهون زحمات بی وقفه همکاران توصیف کرد و گفت: ابنیه بانک با مشاوره گرفتن از متخصصان مربوطه، ضمن طراحی مناسب، نظارت و تدوین قوانین و مقررات محکم و دقیق با استفاده حداکثری از مصالح داخلی، در ردیف باکیفیت ترین و مستحکم ترین ساختمانها قرار می گیرند.
محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل – نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل و بهره برداری این پروژه و تحقق برنامه های مربوط به شاخص های مختلف طرح ارتقاء سودآوری گفت: به حول و قوه الهی و با تلاش همکاران، عملکرد استان در بیشتر شاخص ها بالاتر از بودجه بوده که امیدواریم این روند تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا