بانکبانک و بیمه

تجمیع ۱۲ اداره کل در ساختمان جدید ادارات مرکزی بانک ملّی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران از تجمیع ۱۲ اداره کل این بانک در ساختمان جدید ادارات مرکزی – فردوسی- خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده که امروز از ساختمان جدید ادارات مرکزی بانک موسوم به ساختمان فردوسی بازدید می کرد، با اشاره به اینکه کار احداث و بازسازی این ساختمان از چندین سال پیش توسط پیمانکاران گریدیک با طراحی مدرن به اتمام رسیده است، ادامه داد: در ساختمان فردوسی آخرین تکنولوژی‌ها به کار گرفته شده و می توان گفت که یک ساختمان هوشمند است.

وی اظهار داشت: نوع چیدمان ادارات کل در داخل این ساختمان، کاملاً متفاوت با روش‌های قبلی است و باعث کاهش هزینه‌های قابل توجهی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در بازدید از ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک که اخیرا در این ساختمان مستقر شده‌اند، گفت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، حداقل ۱۲ اداره کل بانک که در شهر تهران پراکنده شده بودند، در این ساختمان استقرار خواهند یافت و در نتیجه خواهیم توانست بخشی از املاک مازاد را به این طریق به فروش برسانیم.

وی ضمن تقدیر از معاونت پشتیبانی و ادارات کل مهندسی و املاک و کارپردازی که کار اتمام این پروژه را به عهده داشتند، یادآور شد: با استقرار ادارات کل در این ساختمان، فرهنگ جدیدی در نوع چیدمان و نحوه خدمات دهی، معرفی و کاهش قابل توجهی در هزینه‌های اداری ایجاد خواهد شد.

این ساختمان از یک سالن همایش مدرن نیز برخوردار است و از این به بعد همایش‌های بانک در آن برگزار خواهد شد.

در این بازدید، عباس شفیعی معاون پشتیبانی و تنی چند از روسای ادارات ستادی، مدیرعامل بانک ملی ایران را همراهی می کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا