بانکبانک و بیمه

بیش از یک میلیون نصب همراه بانک تجارت در ۳ ماه

همراه بانک تجارت مورد استقبال بیش از یک میلیون و سیصد هزار مشتری بانک تجارت و شبکه بانکی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک تجارت، نسخه جدید همراه بانک تجارت که در مهر ماه در دسترس مشتریان قرار گرفت توانست با امکان جدید کارتهای شتابی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و بیش از یک میلیون و سیصد هزار بار نصب شود.

این نسخه بر روی سایت به نشانی mobilebank.tejaratbank.ir قرار گرفت و همزمان در فروشگاه های نرم افزار کافه بازار و ایران اپس ویژه گوشی های اندرویدی و سیب بانک و اپ استور ایرانی ویژه دارندگان گوشیهای با سیستم عامل IOS ارائه شده است.

در این نسخه امکان استعلام تمامی انتقالات انجام شده از سوی مشتریان از طریق کارت، حساب و شبا درقسمت سوابق تراکنش فراهم شده است. کاربران نیزمی توانند سوابق تراکنش خود را به صورت موردی حذف کرده و چک و اقساط خود را ویرایش کنند. دسترسی به ماشین حساب در تمامی قسمتهایی که مبلغ وارد می شود نیزاضافه شده است.

اپلیکیشن همراه بانک تجارت درنسخه جدید امکان ذخیره سازی اطلاعات مشتریان بر روی فضای ابری را فراهم کرده است. با اضافه شدن این امکان، اطلاعات مشتریان در صورت پاک شدن اپلیکیشن قابل بازیابی است.

یکی از ویژگیهای این نسخه پرداخت قبوض اپراتور همراه اول از طریق ثبت شماره تلفن همراه است. مشتریان می توانند در قسمت کارتها و حسابها با ثبت شماره تماس، قبض خود را دریافت کرده و پس از نمایش مبلغ آن را پرداخت کنند. این امکان در قسمت کارتهای شتابی نیز فعال شده است.

بانک تجارت منتظر دیدگاه های سازنده کاربران این اپلیکیشن در قسمت ارسال نظر است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا