خودروصنعت، معدن، تجارت

تحویل مرحله اول خودرو هن تنگ به مشتریان تا پایان سال

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو گفت: روند تولید فوتون ساوانا و هن تنگ آغاز شده و عظیم خودرو به طور رسمی وارد فاز تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عقیل مصطفایی،  با بیان اینکه شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو در سایت بروجرد اقدام به تولید فوتون ساوانا کرده است، گفت:با تولید انجام شده طی دو ماه گذشته سررسید اول از تعهدات فوتون ساوانا به مشتریان تحویل داده شد و از بهمن ماه مرحله دوم تحویل فوتون ساوانا آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تولید هن تنگ X7 نیز به زودی آغاز خواهد شد، اظهار کرد:تحویل مرحله  اول هن تنگ  X7 به مشتریان تا پایان سال انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید

مصطفایی با بیان اینکه ظرفیت تولید در سایت ۱۰ دستگاه در ساعت است، گفت:برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه هن تنگ تولید شود اما تمایل داریم که تیراژ تولید بالاتر برود که نیازمند رفع مشکلات موجود در زمینه نقل و انتقالات ارز است، البته در مقایسه با سایر شرکت ها وضعیت بهتری داریم چرا که بخشی از خرید قبلا انجام شده است.

معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو با اشاره به اینکه ساوانا در حال حاضر ۳۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است، گفت: در مورد هن تنگ X5  و X7 قیمت هنوز به طور دقیق اعلام نشده اما تا پایان ماه جاری و با ارسال دعوتنامه های مشتریان قیمت دقیق مشخص خواهد شد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا