خودروصنعت، معدن، تجارت

رونمایی از اسپری آبگریز خودرو و موتورسیکلت نانووا

شرکت دانش بنیان نانووا در سومین نمایشگاه خودرو تهران از اسپری آبگریز خودرو و موتورسیکلت رونمایی کرد و عملکرد این اسپری را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به گفته مسئولان شرکت نانووا رانندگان با استفاده از این اسپری روی بدنه و شیشه ها دید بهتری هنگام رانندگی در باران خواهند داشت. شرکت راسخون از سال ۹۳ شروع به کار کرده و با توجه به محدودیت‌ها اقدام به تولید محصولات نانو تکنولوژی در کشور کرده‌ است.محصولات این شرکت به صورت آبگریز و آتش گریز هستند که در صنایع خودرو، ساختمان و نساجی به کار گرفته می‌شوند.

این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران سه محصول جدید آبگریز، شوینده و اسپری ضد بخار را معرفی و رونمایی کرد. مزیت این اسپری‌ها مدت زمانی است که خودرو شما را تحت پوشش نگه میدارد، استفاده از این اسپری تا مدت دو ماه شمارا از شست و شو مصون نگه میدارد. یکی دیگر از نکات قابل توجه این اسپری ضدخش بودن است به گونه ای که بدنه اتومبیل را در برابر خش های کم عمق مصون می کند و اثر خش های قبلی را نیز پوشش می دهد.

همچنین بخوانید

همچنین این اسپری رنگ خودرو را درخشان و تازه می کند.این اسپری در کنار مزایای ذکر شده ضد لکه و ضدچربی است و سطوح نانوشده اتومبیل خاصیت تفلونی پیدا می کند و از چسبندگی یا ماندگاری لکه های اسیدی حاصل ازفضولات پرندگان ، شیره درخت و هرگونه اثر چربی، می کاهد. این اسپری همچنین در مقابل چسبیدن گردو غبار  به بدنه خودرو مقاومت می کند و بدنه خودرو براحتی با یک دستمال خشک تمیز خواهد شد.اسپری خودرو نانوا ضد بخار است و  باآغشته کردن سطح داخلی شیشه های خودرو، مانع از بخارگرفتگی شیشه ها در هوای سرد می شود.

رونمایی از اسپری آبگریز خودرو و موتورسیکلت نانووا

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا