انرژی

به دنبال تدوین برنامه همسو با سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم

وزیر نیرو گفت: با توجه به اهمیت سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در بخش آب و انرژی که مربوط به کار وزارت نیرو است، به دنبال هم‌افزایی در جهت تدقیق، ذکر جزییات و ارائه برنامه عملیاتی هستیم.

رضا اردکانیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تاثیر سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در توسعه کشور، اظهار کرد: بنده نسبت به اثرات روشن این سند امیدواری زیادی دارم و معتقدم که بدین وسیله می‌توان فرصت‌های خوبی را به دست آورد.

به گفته وی، علاوه‌ بر این با توجه به عنایتی که مقام معظم رهبری به این فرایند داشتند و اخیرا نیز نقطه نظراتشان در این رابطه ابراز شد، لازم است که حداکثر استفاده از این عنایت و فرصت صورت گیرد که وزارت نیرو نیز در این مسیر آمادگی خود را اعلام می‌کند.

همچنین بخوانید

وزیر نیرو همچنین در روز چهارشنبه در جلسه راهبردی تکمیل و ارتقای سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: وزارت نیرو به‌ دنبال اصلاح سیاست در ساختار مدیریت منابع آب است و بحث‌هایی را در این باره آغاز کردیم که در این میان نیازمند کمک از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم.

اردکانیان با تاکید بر این که ایران می‌تواند جزو کشورهای پیشتاز در امور آب، غذا و انرژی باشد، خاطرنشان کرد: قطعا در این مسیر برنامه الگوی پیشرفت اسلامی می‌تواند بسیار مفید باشد و باید به این مسئله توجه کرد که برای اجرای الزامات موجود در این طرح نیازمند برگزاری جلسات متعدد با مرکز الگوی پیشرفت اسلامی هستیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا