بورسبورس اوراق

ارایه برنامه جدید «ثالوند» برای سال مالی جدید

در صورت های مالی سالانه مطرح شد؛

شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند اعلام کرد برای سال آینده قصد دارد فعالیت خود را در بافت فرسوده افزایش دهد و پروژه های شهرداری قم را نیز بررسی و مطالعه کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند صورت های مالی یکساله منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۷ را منتشر کرد. این شرکت با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی سود هر سهم را ۲۷۴ریال اعلام کرده است.

«ثالوند» سود خالص سال مالی مذکور را ۸۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال اعلام کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افت ۳۴درصدی مواجه شده است. سود انباشته این شرکت نیز با افت ۸ درصدی مبلغ ۱۳۳میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال ذکر شد.

از برنامه های با اهمیت «ثالوند» برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۸ می توان به افزایش فعالیت شرکت در بافت فرسوده اشاره کرد. همچنین قصد دارد پروژه های شهرداری قم را بررسی و مطالعه کند تا در صورت امکان فعالیت خود را در این بخش افزایش دهد.

این شرکت در برآورد تغییرات عوامل بهای تمام شده اعلام کرد: قطعا با توجه تغییر نرخ ارز مواد و مصالح و به طبع آن دستمزد مشمول افزایش قیمت می شود، بنابراین افزایش بهای تمام شده واحدهای در جریان ساخت از بابت پروژه ها قطعی است، ولی از بابت پروژه های تکمیل شده با درصد ۱۰۰ پیش بینی نمی شود.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا