خودروصنعت، معدن، تجارت

آمار جدید باکیفیت و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی

مطابق گزارش جدید ارزشیابی خودرو ، خودروهای پرستاره‌ در آذر ماه سال جاری مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در آذر ماه ۱۳۹۷ تعداد ۳۲۶۸۱ دستگاه خودرو تولید گردید که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۵۱ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۴ مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک:

۱- بخش وانت:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای پژو ۲۰۰۸ ، نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو ، هیوندای ۲۰i ، هیوندای Accent و هاوال ۲H، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰B و چانگان ۳۵cs، در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۷با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

از تاریخ ۹۷/۰۹/۰۱ لغایت ۹۷/۰۹/۳۰

انتشار لیست جدید باکیفیت و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

از تاریخ ۹۷/۰۹/۰۱ لغایت ۹۷/۰۹/۳۰

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک – گزارش ارزشیابی کیفی خودرو آذر ۹۷

گروه سنگین:

۱- بخش باری: در این بخش، کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیونت هیوندای HD65 ، کامیون ایسوزو NPR75M، کشنده ولوو ۵۰۰FH ، کشنده اسکانیا ۵۰۰R و کشنده اسکانیا ۴۴۰R با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

۲- بخش مسافری: در این بخش، ون مسافری وانا و اتوبوس بین شهری اسکانیا درسا با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

از تاریخ ۹۷/۰۹/۰۱ لغایت ۹۷/۰۹/۳۰

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سنگین

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا