بورسبورس اوراق

میعانات گازی «پالایش گاز خانگیران» با ۱۴.۸ میلیارد تومان ارزش در راس بازار فیزیکی نشست

امروز، شرکت «پالایش گاز خانگیران» میعانات گازی خود را به قیمت پایه کیلویی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حجم ۴,۹۹۴ تن در تابلوی نفت و گاز رینگ داخلی بازار فیزیکی معامله کرد. این محصول بیشترین ارزش این تالار را به میزان ۱۴ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   روز گذشته، سهشنبه (۲۵ دی) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی، برش سنگین پتروشیمی جم، متانول پتروشیمی زاگرس، شیراز و فنآوران در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شدند. طی معاملات این روز بیش از ۹،۴۷۸ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش بیش از ۳۰۹ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

گفتنی است، امروز هم چهارشنبه (۲۶ دی) نیز کالاهای میعانات گازی پالایش گاز ایلام و خانگیران، نفتای سنگین تصفیه نشده، حلال ۴۰۴، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰، آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت شیراز و حلال ۴۱۰ پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شد.

همچنین بخوانید

براین اساس، امروز شرکت «پالایش گاز خانگیران» میعانات گازی خود را به قیمت پایه کیلویی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حجم ۴,۹۹۴ تن در تابلوی نفت و گاز رینگ داخلی بازار فیزیکی معامله کرد. این محصول بیشترین ارزش این تالار را به میزان ۱۴ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان به خود اختصاص داد.

همچنین، شرکت «پتروشیمی فن آوران» نیز ۲۴ تن متانول را به قیمت پایه کیلویی ۱۷۴۶ تومان بدون رقابت و به طور نقدی در رینگ داخلی معامله کرد. این معامله کمترین ارزش این رینگ را در حدود ۴۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

در این روز شرکت «پالایش نفت بندرعباس» هم حلال ۴۰۲ خود را به قیمت لیتری ۳۷۷۱ تومان به حجم ۱.۵ میلیون لیتر معامله کرد. ارزش این معامله نیز به میزان پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود.

در این روز، کالاهای «سی اس او» پالایش نفت شازند، نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش، آیزوفید پالایش، حلال ۴۰۴ و بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ پالایش نفت شیراز همچنین حلال ۴۱۰ پالایش نفت آبادان در این بازار مورد معامله قرار نگرفتند.

منبع
اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر؛

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا