بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

پنج نکته جالبی که درباره دارندگان ارزهای رمزنگاری‌شده آمریکایی نمی‌دانید

در زمان نگارش این مطلب، دو هزار و ۵۳۰ نوع ارز رمزنگاری‌شده ثبت شده که ارزش بازاری معادل ۱۲۳ میلیارد دلار دارند. در این مطلب سعی شده تا اطلاعاتی درباره آمریکایی‌های که دارنده این ارزها هستند ارائه شود. نویسنده این گزارش، ران شولین نظرسنجی میان مصرف‌کنندگان آمریکایی انجام داده و از آنها پرسیده است که چه مقدار ارز رمزنگاری‌شده در اختیار دارند. به طور کلی هشت درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که حداقل یک مدل ارز رمزنگاری‌شده با ارزش میانگین ۸۴۰۰ دلار دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، هرچند که این درصد ممکن است به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و ۱۷ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که در حال حاضر هیچ ارز رمزنگاری‌شده‌ای ندارند اما ممکن است در آینده برای تصاحب این ارزها اقدام کنند.

در حال حاضر دارایی رمزنگاری‌شده‌ای در اختیار دارید؟

در ادامه شما را با پنج آمار جالب و شاید تعجب‌برانگیز درمورد آمریکایی‌هایی که صاحب این ارزها هستند آشنا می‌کنیم:

 

۱-آنها از آنچه شما فکر می‌کنید مسن‌تر هستند

اگر فکر می‌کنید که تمام دارندگان ارزهای رمزنگاری‌شده افراد جوان و متعلق به نسل میلنیال هستند باید بگویم که اشتباه می‌کنید. تنها ۷ درصد از میلنیال‌های جوان، یعنی آنهایی که در دهه دوم زندگی‌شان هستند، ارزهای رمزنگاری‌شده دارند در صورتی که این آمار برای میلنیال‌های مسن‌تر یعنی افرادی که در سی‌سالگی قرار دارند، ۱۱ درصد برای نسل ایکس هم ۱۲ درصد.

نسل‌های مختلفی که از ارزهای رمزنگاری‌شده استفاده می‌کنند

 

۲-آنها از آنچه فکر می‌کنید پولدارتر و تحصیلکرده‌تر هستند

حدود ۳۵ درصد کسانی که ارز رمزنگاری‌شده دارند در سال درآمدی بالای ۱۰۰ هزار دلار دارند. همچنین ۳۷ درصد مالکان این ارزها دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند.

 

۳-آنها بیشتر گرایشات سیاسی راست دارند

اعتراف می‌کنم که فکر می‌کردم دارندگان ارزهای رمزنگاری‌شده افراد چپ‌گرا و احمقی باشند اما واقعا اشتباه فکر می‌کردم. تقریبا نیمی از این افراد خودشان را در مسائل سیاسی راست‌گرا معرفی کردند.

دارندگان این ارزهای رمزنگاری‌شده بیشتر طرفدار کدام جناح سیاسی هستند

 

۴-برخی از آنها بخش زیادی از پولشان را روی این ارزها سرمایه‌گذاری کردند

از هر پنج نفر یک نفرشان گفته‌اند که تقریبا هیچ پولی در حساب‌های سرمایه‌گذاری یا کارگزار ندارند در حالی که به طور میانگین ۱۲۰۰ دلار در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده خرج کردند. هفت درصد مصرف‌کنندگان کمت از هزار دلار در یک حساب کارگزاری دارند اما به طور میانگین ۵۰۰ دلار ارز رمزنگاری‌شده در اختیار دارند.

 

۵-آنها بیشتر از آنچه فکر می‌کنید بانکشان را دوست دارند

من در این مورد هم اشتباه می‌کردم. حدس می‌زدم که دارندگان ارزهای رمزنگری‌شده آنارشیست‌هایی باشند که به دنبال سرنگونی زیرساخت‌های بانکی موجود هستند. اما اینطور نیست. تقریبا دو سوم این مصرف‌کنندگان نه تنها به بانک خود وفادارند بلکه قصد دارند تا کسب‌وکارهای بیشتری با بانکشان انجام دهند و به احتمال زیاد این بانک هم یکی از چهار مگابانک‌های موجود است.

دارندگان این ارزها چه رابطه‌ای با بانک‌هایشان دارند

همچنین زمانی که از آنها سوال پرسیده شد که آیا علاقه‌ای به ادغام بانکشان با شرکت‌های فین‌تک برای ارائه آسان‌تر سرویس‌ها دارند یا نه، پاسخ نیمی از آنها به این سوال مثبت بود.

علاوه بر اینها شاید برایتان جالب باشد بدانید که سه چهارم افراد دارنده ارزهای رمزنگاری شده، مردان هستند.

 

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا