بانکبانک و بیمه

مسکن سال بعد وضع خوبی ندارد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: متاسفانه منابع در نظر گرفته شده برای مسکن در بودجه ۹۸ کافی نیست و با این شرایط، سال آینده این بخش وضع خوبی نخواهد داشت.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، محمدرضا رضایی‌کوچی با انتقاد شدید از بودجه اختصاص داده شده به بخش مسکن،گفت: بنده به وضعیت مسکن در سال ۹۸ خوشبین نیستم.

 
هدف گذاری دولت بر ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دوسال آینده
وی با اشاره به اینکه دولت روی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده هدف‌گذاری کرده است،افزود: طبق وعده دولت قرار بر این است که ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای کوچک و روستاها ساخته و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی فرسوده هم بهسازی شود اما منابع آن در بودجه سال ۹۸ تعریف نشده است.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه منابع در نظر گرفته شده در بودجه پاسخگوی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نیست، تصریح کرد: با منابعی که دولت برای بخش مسکن ۹۸ در نظر گرفته است، نهایتا نیمی از وعده دولت برای ساخت واحدهای مسکونی محقق می‌شود.
 
منابع مسکن باید در بودجه باید اصلاح شود
به نوشته مهر، رضایی‌کوچی با تاکید بر اینکه منابع مسکن در بودجه ۹۸ باید اصلاح شود، گفت: در صورتی که بودجه اصلاح نشود، قطعا در سال آینده وضع خوبی در این بخش نخواهیم داشت این در حالی است که یکی از شعارهای اصلی دولت و وزیر جدید راه و شهرسازی، بهبود وضع مسکن بود.
وی خاطرنشان کرد: البته بنده اخیرا با رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و مسئولان بانک مسکن گفتگو کرده‌ام تا بودجه بخش مسکن در سال ۹۸ بهبود یابد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا