بورسبورس اوراق

ورق گرم فولاد اکسین خوزستان برای دومین روز متوالی خریدار نداشت/ رشد ۲ درصدی شمش آلومینیوم (فایرا)

طی این روز، اغلب معاملات شرکت ذوب آهن و نیز آلومینیوم ایران در این تالار با رقابت مواجه بودند. در این میان، پرارزشترین محصول به شمش ۹۹.۸ p ۱۰۰۰ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به میزان حدودی ۳۸ میلیارد تومان اختصاص داشت. این محصول امروز با حدود ۱۲ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۱۹ هزار و ۴۲ تومان فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در ۱۹ دی، ۲.۱ درصد رشد قیمت داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه، میزبان ۱۲ هزار و ۵۳۰ تن سبد تیرآهن، ۱۷ هزار و ۶۰۰ تن سبد مخلوط، هفت هزار و ۱۵۰ تن سبد میلگرد مخلوط، دو هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک هزار و ۷۶۰ تن ورق گرم و ۴۹ کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد.

همچنین بخوانید

 گفتنی است، در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود ۳۱ هزار و ۳۸۲ تن بود که حدود ۱۶۱میلیارد تومان ارزش داشت، این معاملات طی ۸۰ قرارداد انجام شدند.

طی این روز، اغلب معاملات شرکت ذوب آهن و نیز آلومینیوم ایران در این تالار با رقابت مواجه بودند. در این میان، پرارزشترین محصول به شمش ۹۹.۸ p 1000 شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به میزان حدودی ۳۸ میلیارد تومان اختصاص داشت. این محصول امروز با حدود ۱۲ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۱۹ هزار و ۴۲ تومان در حجم ۲۰۰۰ تن فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در ۱۹ دی، ۲.۱ درصد رشد قیمت داشت.

طی معاملات امروز، سبد تیرآهن ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۲ طول کوتاه شرکت ذوب آهن اصفهان (ذوب) نیز با قیمت پایه کیلویی ۳۱۲۸ تومان در حجم ۱۰ هزار تن به طور سلف فروخته شد و با حدود ۳۱ میلیارد تومان ارزش، از پرمعامله ترین کالاهای این تالار بود.

همچنین، سبد مخلوط تیرآهن ۱۲۷۷-۰۰ این شرکت هم با ۰.۶۰ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۳۱۸۷ تومان در حجم ۷۹۲۰ تن به طور سلف معامله شد.

سبد مخلوط تیرآهن ۱۲۷۸-۰۰ این شرکت اما امروز با ۲.۱۱ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۳۲۳۵ تومان در حجم ۸۸۰۰ تن به طور سلف فروخته شد و ۲۸.۴ میلیارد تومان ارزش داشت.

کم ارزشترین محصول این تالار نیز به شمش طلا ۹۹۷ معدن زرشوران به میزان ۴۳۵ میلیون تومان تعلق داشت. این محصول امروزبه قیمت گرمی ۴۳۵ هزار توماندر حجن ۰.۰۰۱ تن فروخته شد.

گفتنی است، طی این روز سبد میلگرد فولاد سپید فراب کویر، سبد میلگرد فولاد خرمدشت تاکستان و ورق گرم فولاد اکسین خوزستان (برای دومین مرتبه) هم در این تالار عرضه شده بود که مورد معامله قرار نگرفت.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - لیلی شهیر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا