خودروصنعت، معدن، تجارت

قیمت‌ خودرو روآ در سایت دیوار

روآ از زمان توقف خط تولیدش در سال ۱۳۹۰ تا این لحظه، دیگر جزو خودروهای کمیاب به حساب می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با این حال در سایت دیوار، فروش روآ در قیمت‌های مختلف که عمدتا کمتر از ۱۶ میلیون تومان است، آگهی‌های زیادی دارد و این موضوع نشان می‌دهد روآ، به رغم همه حرف و حدیث‌ها همچنان جزو خودروهای پرفروش بازار است. به ویژه برای کسانی که به دنبال کار با ماشین هستند یا تازه‌واردهایی که نمی‌خواهند برای اولین وسیله نقلیه‌شان خرج زیادی کنند. روآ حتی برای کسانی که در فکر خرید خودروی دوم هستند، گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

پژو روآ، از محصولات ایران خودرو و بهینه شده آردی از ارزان‌ترین ماشین‌های موجود در بازار است. به عقیده کارشناسان خودرو، روآ از نظر ایمنی و هزینه نگهداری در سطح قابل قبولی قرار دارد. قطعات آن هنوز در بازار خرید و فروش می‌شود و تقریبا تمامی تعمیرکاران زیر و بم این خودرو را می‌شناسند. روآ تا اندازه‌ای وامدار پیکان و پیکان هم که دیگر معرف حضور همه است. خودروی قابل اطمینانی که سخت خراب می‌شد و سرنشینانش را اغلب تا مقصد می‌رساند. همانطور که گفته شد، در سایت دیوار روآ هنوز خرید و فروش می‌شود.

در این سایت فروش روآ تا ۱۰ میلیون تومان نزدیک به ۲۰ الی ۳۰ آگهی دارد. به عنوان مثال خودروی روآ تولید سال ۱۳۸۵ با ۱۴۶ هزار کیلومتر کارکرد ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. به گفته فروشنده این خودرو دو لک رنگ دارد اما معاینه‌های فنی‌ آن کامل است و از درون کابین آن صدایی به گوش نمی‌رسد. برخی از خودروهای روآ، به خصوص قبل از تولید روآ سال، به دلیل عدم هماهنگی گیربکس و بدنه، صداهایی از خود تولید می‌کرد که البته با مراجعه به تعمیرگاه این مشکل قابل حل بود. بعد از طراحی روآ سال این مشکل به صورت کامل حل شد.

از آنجایی که سایت دیوار امکان خرید و فروش بدون واسطه را فراهم می‌کند، می‌توان در این سایت مواردی را یافت که کمتر از قیمت بازار به فروش می‌رسند. مثلا در آگهی قبلی روآ مدل سال ۱۳۸۵ به قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آگهی شده بود. در حالی که در آگهی دیگری، روآ خاکستری مدل سال ۱۳۸۷ با ۱۴۷ هزار کیلومتر کارکرد به همین قیمت به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید به دلیل مهاجرت آن را ۲ میلیون تومان زیر قیمت به حراج گذاشته است.

با قیمتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان، می‌توانید به روآ سال فکر کنید که در سایت دیوار حدود ۴۰ آگهی از آن موجود است. در این سایت فروش روآ سال مدل سال ۱۳۸۹ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین با پولی حدود ۱۵ میلیون تومان می‌توانید یک خودروی روآ تولید سال ۱۳۸۸ و دوگانه‌سوز خریداری کنید. امکانات این وسیله نقلیه عبارت است از:« بیمه تا سال ۱۳۹۸، شیشه‌های دودی و درجه ۱، لاستیک‌های جلو دو ماه است که تعویض شده‌اند، تا یک سال دارای معاینه فنی و تا سه سال دارای معاینه تست گاز، کولر عالی، چراغ زنون، روکش‌های صندلی کاملا نو، باطری اتمی ۷۴ آمپر نو.»

در آگهی دیگری فروش روآ دوگانه‌سوز در حد نو با ۹۸ هزار کیلومتر کارکرد و تولید سال ۱۳۸۷ به همراه چهار حلقه رینگ و لاستیک نو، دزدگیر و ضبط بلوتوث‌دار به قیمت ۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. به ادعای فروشنده این خودرو سال‌ها در پارکینگ بوده و از آن استفاده زیادی نشده است.

منبع : ویرلن

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا