بورسبورس اوراق

زیان ۹ ماهه «کشرق» ۲۷۹ ریال اعلام شد

براساس گزارش منتشر شده در کدال؛

شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود با سرمایه ۸۴ میلیارد ریالی در گزارش میان دوره ای ۹ ماهه خود زیان هرسهم را ۲۷۹ ریال اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ را منتشر کرد. «کشرق» در این گزارش زیان هرسهم را ۲۷۹ ریال اعلام کرد که در مقایسه به مدت مشابه سال مالی گذشته ۶ درصد افزایش یافته است.

همچنین بخوانید

این شرکت در تشریح اهداف و راهبردهای آتی شرکت در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که پس ازپشت سر گذاشتن حادثه معدن در سال۱۳۹۶، آماده سازی ها در سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تولید در سال۹۷ روند افزلیشی داشته است. پیش بینی می شود در ۳ماهه آخر سال با توجه به بهره برداری از گارگاه های بیشتر تولید افزایش بیشتری خواهد داشت و با توجه به تقاضای زیاد جهت زغالسنگ از طرف بخش خصوصی مبالغ فروش متناسب با افزایش هزینه ها تعدیل شود.

علاوه بر این پیش بینی می شود برای ۳ ماهه چهارم سال مالی با توجه به افزایش هزینه های سربار که به طور مستمر وجود داشته شرکت در صدد مذاکره با خریداران است تا بخشی از افزایش بهای تمام شده را با افزایش نرخ جبران کند.   همچنین طبق آخرین مصوبه تغییر قیمت زغالسنگ براساس ۲۶.۵ درصد شمش فولاد خوزستان حدود ۳۵درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

«کشرق» در رابطه با وضعیت فعلی پروژه کارخانه زغال شویی اعلام کرد که واحد فرآوری ذغالسنگ خام تولیدی معادن و تولید کنسانتره پیشرفت ۱۰۰درصدی داشته و پیش بینی می شود سودآوری ۲۵ درصدی برای شرکت در پی داشته باشد. لازم به ذکر است؛ شرکت در این مدت خام فروشی نداشته است.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا