بورسبورس اوراق

شناسایی سود ۱۷۸ریالی هرسهم «ولبهمن»

شرکت بهمن لیزینگ در صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷ سود هر سهم را ۱۷۸ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت بهمن لیزینگ در صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر۱۳۹۷، با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریالی سود هرسهم را ۱۷۸ریال اعلام کرد.

این شرکت در دوره مذکور سود خالص را ۱۴۲میلیارد و ۳ میلیون ریال و سود انباشته را ۳۴۳ میلیارد و ۱۴۹میلیون ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با افت ۴۸ و ۱۶درصدی مواجه شده است.

همچنین بخوانید

«ولبهمن» در تشریح برنامه های با اهمیت شرکت در دوره ۳ ماهه باقی مانده سال مالی پیش بینی کرده است که تمام موجودی های خودرو خود را به فروش می رساند تا بتواند در سه ماهه پایانی سال سود سهام را پوشش دهد. همچنین برای دوره مالی ۳ ماهه ابتدایی سال مالی آینده برای گسترش فعالیت خود حدود ۷۵ درصد از برنامه فروش در سال ۹۸ به خودروهای سبک اختصاص دهد.

لازم به ذکر است؛ «ولبهمن» از اهداف و راهبردهای آتی مدیریت خود در خصوص منابع و مصارف رونمایی کرده و اعلام کرد: با در نظر داشتن افزایش حد اعتباری و اخذ تسهیلات از بانکها، میزان چکهای اقساط تودیع شده در بانکها و منابع مورد نیاز از آنها جهت تامین منابع مالی در حوزه این هدف را عملیاتی کند.

این شرکت در برنامه کاری خود برای سه ماهه پایانی سال مالی پیش بینی کرده در سه ماهه چهارم سال۱۳۹۶ مبلغ ۴۰میلیارد ریال تسهیلات و مبلغ ۹میلیارد و ۲۶۵میلیون ریال هزینه مالی دارد. همچنین برای دوره ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸پیش بینی کرده که برای تامین هزینه های مالی مدت مذکور نیازی به اخذ تسهیلات ندارد.

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا