ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مهدی قاسمی به عنوان معاون مالی و تدارکاتی همراه اول منصوب شد

 

معاون مالی و تدارکاتی همراه اول معرفی شد. مدیرعامل شرکت همراه اول، دکتر سید مهدی قاسمی را به جای سید عباس نوربخش در پست معاونت مالی و تدارکاتی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول با صدور حکمی، معاون جدید مالی و تدارکاتی همراه اول را معرفی کرد. از این پس سید مهدی قاسمی به جای سید عباس نوربخش در پست جدید فعالیت خواهد کرد. مهدی قاسمی، دکترای مدیریت با گرایش مالی خود را از دانشگاه بوردو فرانسه دریافت کرده است. همچنین او سه مدرک فوق لیسانس فاینانس از کالج کارلو آلبرتوی تورین ایتالیا، مدیریت و سازماندهی از دانشگاه گرونوبل فرانسه، MBA با گرایش مدیریت استراتژیک تکنولوژی را از دانشگاه صنعتی شریف و لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف را در کارنامه خود دارد.

همچنین بخوانید

 

سوابق مهدی قاسمی

از سوابق دکتر سید مهدی قاسمی می‌توان به مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، معاون مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاون اعتبارات بانک سامان، عضو هیئت‌مدیره و مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تجارت بین‌المللی سمند(سیتکو)، مدیر بازاریابی ایران خودرو و مدیر فناوری‌های نوین ایران خودرو اشاره کرد.

مهدی قاسمی

شرکت همراه اول برای پیروی از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، به‌صورت داوطلبانه تصمیم گرفت مدیران بازنشسته را با مدیران جدیدتر جایگزین کند. به همین منظور دکتر سید مهدی قاسمی را به جای سید عباس نوربخش در پست معاونت مالی و تدارکاتی انتخاب کرد. گفتنی است اخیرا در همین رابطه اصغر کاظمی اسفه از سمت خود برکنار شد و سعید مارکلایی به جای او در مقام معاونت خدمات مشتریان همراه اول منصوب شده است.

 

منبع
منبع :MCI

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا