ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

باد و گردوخاک اسکله مسافری هرمز را به تعطیلی کشاند

 

 

بخشدار جزیره هرمز از اسکان ۲۰۰ گردشگر پس از گرد و خاک ناشی از وزش باد و تعطیلی اسکله مسافربری این جزیره، خبر داد.

همچنین بخوانید

مجدالدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اعلام این‌که از بعد از ظهر امروز(جمعه، ۲۸ دی) با وزش باد و ایجاد گرد و خاک و نامساعد شدن هوا، اسکله مسافربری جزیره هرمز تعطیل شد، تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی اداره بندر جزیره هرمز، اما با نامساعد شدن هوا ادامه فعالیت و تردد شناورها منع شد. زیرا سلامتی مسافران و گردشگران در اولویت قرار دارد.

وی گفت: به دنبال تعطیلی اسکله، ۲۰۰ گردشگر که در جزیره هرمز بودند و از چادر بهره می‌بردند، با اتخاذ تصمیمات لازم در مکان‌های ایمن اسکان یافتند و خوشبختانه به دنبال پیش‌بینی‌های لازم برای نامساعد شدن آب‌وهوا نیز، تدابیر لازم در نظر گرفته شده بود و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان و جزیره هرمز، ۲۰۰ گردشگر در دو مدرسه جزیره هرمز اسکان یافتند و تعدادی از گردشگران نیز در خانه‌های بوم‌گردی اقامت دارند.

حسینی ادامه داد: تمامی مسئولان اداره بندر هرمز در آمادگی کامل هستند تا از ساعت ۶ صبح فردا(شنبه، ۲۹ دی) با صدور اجازه تردد شناورها، مسافران و گردشگران را به مقصد موردنظرشان انتقال دهند.

بخشدار جزیره هرمز همچنین از اطلاع‌رسانی به‌موقع مسئولان اسکله شهید حقانی بندرعباس و اداره بندر هرمز در خصوص به‌وجود آمدن شرایط آب‌وهوایی حاکم از صبح امروز(جمعه)، تقدیر کرد.

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا