بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

اسکوئر برای پذیرندگان کوچک کارت‌های نقدی رایگان راه‌اندازی کرده است

 

شرکت اسکوئر، اسکوئر کارت خود را که یک کارت نقدی رایگان است، برای پذیرندگان کسب‌وکارهای کوچک راه‌اندازی کرد. اسکوئر کارت درست مانند کارت نقدی مسترکارت است که می‌توان از آن برای برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز و انجام پرداخت‌های درون فروشگاهی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پرداخت‌هایی که نزد فروشنده و از طریق پلتفرم‌های اسکوئر صورت می‌پذیرد، ۲/۷۵ درصد تخفیف شامل حالشان می‌شود و تمام تراکنش‌ها نیز در داشبورد اسکوئر نمایش داده می‌شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند هزینه‌هایشان را پیگیری و خرج‌های شخصی‌شان را از هزینه‌های کسب‌وکاریشان مجزا کنند.

زمانی که پولی به دست فروشنده برسد، یعنی زمانی که مشتری جنسی را خریداری می‌کند و پولش را از طریق دستگاه‌های اسکوئر پرداخت می‌کند، آن پول به صورت اتوماتیک روی اسکوئر کارت فرد قرار می‌گیرد و امکان خرج کردن آن مهیا است.

بدین ترتیب از نگرانی‌هایی که نسبت به جریانات نقدی میان کاربران اسکوئر وجود دارد نیز کاسته می‌شود؛ چون فرایندی که انجامش در حالت عادی چندین روز طول می‌کشد، در عرض چند ثانیه انجام می‌شود و فرد دیگر لازم نیست که منتظر ورود پول در حساب بانکی‌اش باشد.

همچنین اسکوئر از طریق اپلیکیشن پرداخت فرد به فردی به نام کش (Cash) که به کارت نقدی خود متصل است، به مصرف‌کنندگان خدمت‌رسانی می‌کند.

 

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا