بانک و بیمهبیمه

حضور انحصاری بیمه آسماری در دومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته قشم

نمایشگاه شیلات، آبزیان و صنایع وابسته قشم از ۲۷ تا ۲۹ دیماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قشم برگزار شد، فعالان شیلات ۶ کشور چین، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا، نروژ ، آذربایجان و بالغ بر ۵۰ شرکت داخلی دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بیمه آسماری،،واحد های صنعتی مختلف دستاورد های خود را در زمینه پرورش میگو، پرورش ماهی در قفس، پرورش جلبک،تولید خوراک آبزیان و طیور، اسکله سازی و صیادی در این نمایشگاه معرفی نمودند که شرکت بیمه آسماری نیز به منظور معرفی فعالیتها و ارائه توانمندی ها در حوزه شیلات و صنایع وابسته با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مجرب در این نمایشگاه شرکت نمود.

بیمه آسماری در این رویداد مهم با استفاده از تیم مجرب و با هدف بازاریابی نوین، اقدام به مذاکره با سازمان ها و شرکت های مهم داخلی و خارجی منطقه از جمله شیلات ایران، تعاونی صیادان استان هرمزگان، کارخانه کشتی سازی و شرکتهای وابسته به صنایع شیلات نمود.

همچنین بخوانید

گفتنی است که شرکت بیمه آسماری در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان غرفه بیمه آسماری انواع پوشش‌های بیمه‌ ای درمان از جمله ، طرح درمان تکمیلی خانواده و شرکتی را بصورت تخصصی معرفی نمودند.

همچنین بیمه آسماری به عنوان تنها شرکت بیمه ای با برپا سازی غرفه و استفاده از کارشناسان ماهر آماده پاسخگویی و ارائه خدمات نوین بیمه ای به بازدیدکنندگان محترم بوده است .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا