انرژی

حضور نمایندگان ۱۲کشور جهان در نمایشگاه انرژی کیش

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو، با حضور نمایندگان ۱۱ کشور اروپایی و آسیایی، در جزیره کیش آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، در این نمایشگاه که از فردا – اول بهمن‌ماه – به مدت چهار روز به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود، حضور نمایندگان بیش از ۱۳۵ شرکت داخلی و خارجی از ۱۲ کشور جهان نهایی شده است.

بر این اساس، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری چک، هلند، امارات متحده عربی، روسیه، کره جنوبی و آمریکا در فضای نمایشگاهی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع آخرین دستاوردها و فن‌آوری‌های مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی نو را ارائه می‌کنند.

همچنین بخوانید

علاوه بر این، در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، سه نشست تخصصی با محورهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و مدل همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط داخلی و خارجی و نشست تسهیلات ویژه به شرکت‌کننده‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی و تجزیه و تحلیل اقتصاد جهان و ایران و ارائه استراتژی راهبردی مناطق آزاد با حضور سازندگان، صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه انرژی کیش، وزارت نفت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،   سندیکای صنعت برق ایران از مهم‌ترین حامیان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش هستند.

این نمایشگاه عصر روز دوشنبه، اول بهمن‌ماه امسال با حضور مقامات و مسوولان صنایع نفت و انرژی کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

 

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا