بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سککوک برنده لوح زرین جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی شد

«محصول سککوکِ» شرکت توسعه تجارت الکترونیک توسن در تمام مراحل ارزیابی سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه محصول برتر در سال ۱۳۹۷ شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برات الکترونیک سامانه ملی سککوک با دریافت لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی و ابزار پرداخت الکترونیک ژا با دریافت گواهینامه اهتمام نوآوری محصول نوآور برتر ایرانی، به دلیل متفاوت بودن در تجارت الکترونیک، از برگزیدگان سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی بودند.

بنابر این گزارش، جشنواره یادشده، از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف با هدف تجلیل از تلاشگران نوآور ایرانی و شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین‌های نوآوری برگزار شد. هدف از این جشنواره معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب‌وکار است که می‌توانند زمینه توسعه صادراتی و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین المللی را فراهم کند.

در این جشنواره ۶۱۵ محصول شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مرحله غربال اولیه ۴۱۷ محصول از این مرحله گذشتند و در مرحله غربال ثانویه ۱۲۳ محصول شناسایی شد. پس از غربالگری دبیرخانه و کمیته‌های تخصصی این جشنواره ۳۲ محصول مورد ارزیابی حضوری کارشناسان قرار گرفت که ۲۳ محصول با دریافت لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی و چهار محصول با دریافت گواهینامه اهتمام نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۷، شناخته شدند.

از مزیت‌های ویژه این جشنواره می‌توان به انتخاب بهترین‌ها، ایجاد جایگاه ویژه و انحصاری برای محصول، فراهم سازی فرآیندهای نوآوری محصول با نگاه مشتری محور و نیز ایجاد ارتباط و پاسخگویی به مشتریان اشاره کرد.

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا