انرژی

آغاز بازمهندسی فرآیندهای صادراتی در پایانه‌های نفتی ایران

سرپرست پایانه‌های نفتی ایران از آغاز پروژه بازمهندسی فرآیندهای مختلف صادراتی و ذخیره‎سازی شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، عباس اسدروز اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران وظیفه ذخیره‌سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی، میعانات گازی و خدمات دریایی به همراه ارائه خدمات اندازه‎گیری و آزمایشگاهی را برعهده دارد.

وی افزود: این مهم در پایانه‌های نفتی ایران با هدف پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور در چهار منطقه عملیاتی خارک، نکا، عسلویه و ماهشهر انجام می‎شود.

همچنین بخوانید

سرپرست شرکت پایانه‎های نفتی ایران ادامه داد: فعالیت‌های این شرکت از طریق فرآیندهای عملیات دریافت، ذخیره‎سازی، امتزاج، اندازه‎گیری و سنجش کمی و کیفی، بارگیری و تخلیه صادرات و واردات نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای و عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های نفتکش در حال اجراست.

سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این اقدام‎ها سبب تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز ایران شده و این شرکت نقشی شایسته در پایداری و انعطاف‌پذیری بهینه تامین انرژی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است.

بنابر اعلام شرکت پایانه‎های نفتی ایران، وی تصریح کرد: در آخرین هدف‌گذاری کوتاه‎مدت با آینده‌گری و آینده‌پژوهی این شرکت، انجام پروژه بازمهندسی فرآیندهای شرکت پایانه‌های نفتی آغاز و کارگاه آموزشی یک روزه تحت عنوان مدیریت ریسک فرآیندها برگزار شد.

 

 

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا