صنعتصنعت، معدن، تجارت

افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های مشترک برای بهبود خودرو

شهریار طاهرپور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سایپا گفت : بحث ساماندهی و منطقی سازی فضای بازار خودرو با در نظر گرفتن الزامات بنگاهداری ، رعایت حقوق مصرف کنندگان و شرایط خاص اقتصادی کشور یکی از موضوعات جدی است.

همچنین بخوانید

سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت سایپا با بیان اینکه خودرو در جامعه شناسی اقتصادی کشور ما بیش از یک کالا هست و به مانند یک نماگر شرایط اقتصادی کشور در ذهن عموم مردم جا افتاده است گفت : بحث ساماندهی و منطقی سازی فضای بازار خودرو با در نظر گرفتن الزامات بنگاهداری ، رعایت حقوق مصرف کنندگان و شرایط خاص اقتصادی کشور یکی از موضوعات جدی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، شهریار طاهرپور نقش خودروسازان به عنوان هسته های اصلی تولید و عرضه کالا در تنظیم بازار را جدی توصیف و تصریح کرد: کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای بهینه کردن داخلی سازی با روش های بازمهندسی و نیز اشتراک آفرینی بین خودروسازان در بخش هایی مانند تحقیق و توسعه می تواند مدلی موثر باشد.

سرپرست ایدرو همچنین از زحمات سروش و فعالیت های وی در دوران مدیریت گروه خودروسازی سایپا تشکر و از میرجواد سلیمانی مدیرعامل جدید سایپا به عنوان فردی کوشا و با سوابق خوب در صنعت خودرو یاد کرد .

صادق نجفی مشاور وزیر صمت در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا گفت: سیاست گذاری وزارت صمت با تاکید خاص وزیر برای همواره سازی مشکلات خودرو ساران و قطعه سازان و بهبود خدمات رسانی به مشتریان و مصر کنندگان در شرایط جنگ اقتصادی خواهد بود .
مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا نیز در مراسم معارفه خود، با اشاره به وضعیت فعلی گروه خودروسازی سایپا، از لزوم توجه بیشتر به تولید محصولات جدید و افزایش رضایت مشتریان گفت.

میرجواد سلیمانی یکی از یکی از مشکلات سایپا، را بحث محصول عنوان کرد و گفت : باید با کمک دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تولیدات جدید داشته باشیم.

سلیمانی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همدلی ، برنامه های توسعه سایپا محقق گردد و توجه به مشتریان در برنامه های کاری سایپا باید به سمت رضایت کامل مشتریان برسد.

مدیرعامل جدید سایپا همچنین با اشاره به منابع انسانی شرکت سرمیاه های سایپا هستند، تاکید کرد: با استفاده از این نیروی کارآمد ، حتما سایپا به بهترین وضع بهبود خواهد یافت و با نظم مناسب مالی و تخصیص مناسب منابع مالی انشاءالله برنامه های توسعه ای سایپا را انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است میر جواد سلیمانی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است. قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک از جمله سوابق سلیمانی در صنعت خودروسازی است .

وی هم چنین مدیر عاملی پتروشیمی تبریز و امیر کبیر را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا