بانک و بیمهطلا و ارز

قیمت ارز در دوم بهمن چند؟‌

قیمت دلار امروز دوم بهمن در نرخ اعلامی بانک مرکزی، صرافی ملی ثابت ماند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت ۲۳ ارز  مانند یورو نسبت به روز گذشته کاهش یافت ، قیمت ۱۲ ارز مانند پوند نسبت به روز دوشنبه افزایش و  نرخ ۱۲ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت ماند.

برهمین‌اساس، قیمت دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۷۱ تومان،‌ درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۴۹۰ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها بدون تغییر نسبت به نرخ دیروز، ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری بدون تغییر قیمت نسبت به نرخ دیروز، ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان است.

 

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

امروز شعب ارزی بانک‌ها ، قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۵۴۵ تومان تعیین کردند.

همچنین در شعب ارزی بانک قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۱۱۲ تومان و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۸۶۷ تومان و ۸ ریال برای خرید از مردم اعلام شده است.

قیمت خرید امروز دلار در بانک ها نسبت به دیروز ثابت مانده است اما قیمت یورو نسبت به دیروز ۲۱ تومان کاهش و قیمت پوند ۱۱ تومان افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟‌

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۴۹۵ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۴۹۵ تومان و  ۷ ریال، می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۵۱۰ تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به دیروز ۲۲ تومان کاهش یافته است.

مسافران خارج از کشوری می توانند با مراجعه به شعب منتخب ارزی بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان و با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده  برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا