بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

علی‌پی دومین مجوز پول موبایلی اتحادیه اروپا را هم دریافت کرد

 

علی‌پی توانست دومین محوز پول الکترونیکی خودش را در لوکزامبورگ دریافت کند و به این ترتیب می‌تواند در کل بازار اروپا سرویس‌دهی کند و از بریتانیا در برابر مسائل مربوط به خروج از اتحادیه اروپا محافظت کند و بتواند در خارج از مرزهای کشور هم عملیات انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پیر گرامگنا، وزیر دارایی لوکزامبورگ، راه‌اندازی این بخش جدید را با عنوان Alipay (Europe) Limited S.A. در هنگ‌کنگ اعلام کرد. علی‌پی بزرگترین شرکت پرداخت چین است که در حال حاضر در ۲۰ کشور اروپا سرویس‌دهی انجام می‌دهد و به گفته خود شرکت با بیش از ۱۰۰ بانک و ۴۰ شرکت کیف پول دیجیتال در اروپا قرارداد همکاری امضا کرده است.

همچنین بخوانید

با مجوز جدید PSD2، علی‌پی می‌تواند به مشتریان سرتاسر اروپا خدمت‌رسانی کند و همچنین کاربران چینی را با خرده‌فروشان آنلاین و آفلاین در کشورهای واقع در اتحادیه اروپا متصل کند.

به گفته گرامگنا اکوسیستم مالی لوکزامبورگ با آغوش باز پذیرای سرویس علی‌پی است و به استحکام روابط میان اروپا و چین کمک شایانی می‌کند.

علی‌پی در سال ۲۰۱۷ در شش کشورر اروپایی فعالیتش را آغاز کرد و تا پایان سال ۲۰۱۸ این تعداد به ۲۰ کشور رسید.

لی وانگ مدیر بخش EMEA در آنت فایننشیال می‌گوید: «اگر به حالت دفاعی بازی کنید موفق نخواهید شد. بازار پرداخت به سرعت در اروپا در حال تغییر است. ما متوجه این موضوع شده‌ایم که مصرف‌کنندگان یک چیز متفاوت نیاز دارند و همین باعث ایجاد نوآوری می‌شود.»

 

 

 

منبع
راه پرداخت به نقل  از Payments Cards and Mobile

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا