انرژی

تمدید مهلت ارسال مقاله به پنجمین "کنفرانس ملی مهندسی برق"

دبیر پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران از تمدید مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنفرانس ملی برق و سیستم‌های هوشمند ایران خبر داد.

غضنفر شاهقلیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تقاضای محققان و با موافقت کمیته علمی کنفرانس، مهلت ارسال مقالات تا بیستم بهمن ماه تمدید شده است.

وی افزود: به دلیل همزمانی ارسال مقالات با زمان دفاع از پایان‌نامه‌های دانشجویان و در پی درخواست‌های مکرر برای تمدید مهلت ارسال مقالات، برای آخرین بار زمان ارسال مقالات به کنفرانس تمدید می‌شود.

همچنین بخوانید

دبیر پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران درخصوص اعلام زمان پاسخ پذیرش مقالات، گفت: پاسخ پذیرش مقالات از ۲۵ بهمن ماه اعلام می‌ شود و محققان تا چهارم اسفند ماه فرصت اصلاح مقاله و تکمیل مراحل ثبت نام را دارند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است، گفت: پژوهشگران برای اطلاع از برنامه کنفرانس می‌توانند به سایت neec2019.iaun.ac.ir مراجعه کنند.

پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران ۷ و ۸ اسفند ماه در دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا