امور زیربناییراه و ساختمانصوت

پروژه تهران- شمال «های تکنولوژی» است

مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: پروژه تهران- شمال یک پروژه «های تکنولوژی» است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محسن صادقی در برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: اجرای پروژه های «های تکنولوژی» در دنیا مستلزم رشد اقتصادی بالا در هر کشوری است.

وی همچنین اظهارداشت: این پروژه از ابتدا نباید شروع می شد چرا که بسیار پیچیده و های تکنولوژی است.

همچنین بخوانید

مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: آزاد راه های زیادی از قبیل قزوین – رشت، خرم زال، تهران – همدان – ساوه در این حد و فاصل ساخته شد حال سئوال اینکه چرا آزاد راه – تهران شمال ماند؟

وی در پاسخ به این پرسش افزود: های تکنولوژی بودن از جمله دلائل کندی ساخت پروژه مزبور است.

صادقی اظهارداشت: این پروژه به قدری پیچیده و همینطور پل و تونل عجیب و غریب دارد که کار را به واقع سخت و طاقت فرسا می کند.

وی به رادیو اقتصاد گفت: پروژه مزبور نیازمند تکنولوژی بالاست و به راحتی و در مدت زمان کوتاه نمی توان به چنین تکنولوژی های دستیافت تا پروژه را به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار دارد.

مدیرکل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی افزود: قطعه یک آزاد راه تهران – شمال در شرایط حاضر بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: قطعه مزبور با توجه به تمهیدات صورت گرفته تا تابستان سال آینده به زیر بار ترافیکی می رود.

صادقی یادآورشد: بهره برداری پروژه مزبور منجر به کاهش بار ترافیکی آزاد راه تهران – کرج، کم شدن طول سفر، صرفه جویی در مصرف سوخت و بسیاری موارد دیگر خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا