بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اهواز و آبادان

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز چهارشنبه سوم بهمن‌ماه از شعب بانک کارآفرین در شهرهای اهواز و آبادان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این بازدید، تهرانفر که عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آن‌ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیئت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قراردادند.

بازدید از شعبه اهواز

مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از شعبه اهواز تصریح کرد: هدف از بازدید مدیران ارشد بانک از شعب شهرستان آشنایی با یکایک همکاران و استماع نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان در خصوص عملکرد شعبه به‌صورت حضوری است.

تهرانفر همچنین تصریح کرد: دیدار با همکاران توانمند، اخلاق‌مدار و حرفه‌ای بانک کارآفرین مایه خرسندی بنده است و به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده، فرصت دیدار با همکاران را مغتنم دانسته و بازدید از شعب بانک به‌صورت حضوری صورت می‌پذیرد.

وی افزود: درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات همکاران در شعب بانک در سراسر کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد و تمامی مدیریت‌های ستادی، رفع مشکلات شعب در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در اولویت برنامه های خود قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات ارزی مشتریان خاطرنشان کرد: متأسفانه با اجرای تحریم‌های اخیر علیه کشورمان، مراودات و تبادلات ارزی و بین‌المللی بانک‌های ایرانی با محدودیت‌ها و مشکلات بیشتری روبه‌رو شده است. به‌هرحال مشتریان با درک این شرایط خاص، این فرصت را برای‌ بانک‌ها ایجاد می‌کنند تا با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطالبات معوق خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات دیگری که برای رفع آن باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود، وصول مطالبات معوق و مطالبات مشکوک‌الوصول و به‌ویژه معوقاتی است که زمان زیادی از سررسید آنها گذشته است.

وی همچنین تأکید کرد: هماهنگی‌های لازم میان شعب بانک با مدیریت حقوقی برای تعیین تکلیف پرونده‌های مطالبات معوق و مشکوک‌الوصول ضروری است تا تعیین تکلیف این پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، هوشنگ بیگدلی رئیس شعبه اهواز با خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه وی گفت: حضور و بازدید مدیران ارشد موجب دلگرمی و قوت قلب و افزایش انگیزه کاری همکاران شعبه است.

همچنین رئیس شعبه اهواز برخی مسائل و پرونده‌های این شعبه را با مدیران ارشد بانک مطرح کرد و مدیرعامل و هیئت همراه، پیشنهادهای و راهکارهای لازم را برای پیشبرد موارد ذکر شده ارائه کردند.

بازدید از شعبه آبادان

بر اساس این گزارش مدیرعامل و مدیران ارشد بانک از شعبه بانک کارآفرین در شهر آبادان دیدار کردند.

بازدید شعبه آبادان شعبه آبادان

تهرانفر در بازدید از این شعبه با اشاره به سیاست‌های اخیر بانک مبنی بر توسعه سبد اعطای تسهیلات به مشتریان خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم صورت پذیرفته است. چندین طرح تسهیلاتی جدید تهیه و ابلاغ‌ شده است که شعب بانک با معرفی این طرح‌ها، تسهیلات متنوع‌تری را به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل بانک همچنین با انتقاد از سیاست پرداخت سودهای نامتعارف و غیراصولی توسط تعداد معدودی از بانک‌ها خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از بانک‌ها رویه نادرستی را در پیش گرفتند و سودهای غیرواقعی به مشتریان خود پرداخت کردند. این بانک‌ها با این اقدام غیرحرفه‌ای، مشکلات زیادی را برای سیستم بانکی کشور ایجاد کردند که خوشبختانه با نظارت و کنترل بانک مرکزی این سیاست ناصحیح تا حدود زیادی کنترل‌ شده است.

بر اساس این گزارش مهران آقاجری رئیس شعبه آبادان با ابراز خوشوقتی از حضور مدیرعامل و هیئت همراه در این شعبه گفت: همکاران بسیار خوب و توانمندی در این شعبه وجود دارند که زحمات و تلاش‌های قابل‌ تقدیری را برای پیشرفت و بهبود عملکرد کلی شعبه انجام می‌دهند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا