امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی اندیمشک نقش مهمی دارد

اندیمشک – فرماندار اندیمشک با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی در اجرای پروژه سد بالارود گفت: سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک نقش مهمی دارد.

همچنین بخوانید

به گزارش خبرنگار مهر پیمان جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری اندیمشک در ساختمان کوثر فرمانداری عنوان کرد: در توزیع اقلام مجموعه صنعت، معدن و تجارت با تشدید نظارت‌ها بر توزیع کالاها اسباب رضایت شهروندان را فراهم کنند.

وی افزود: نظارت بر بازار با هدف تنظیم بازار به ویژه نرخ بازار در ایام پایان سال تشدید و آرامش بر بازارار را حکم فرما شود.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: مدیران خدمات دولت و نظام را در ایام دهه فجر به سمع و نظر شهروندان رسانده و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

وی گفت: آئین پاسداشت شهدای غواص با هدف تبعین ارزش‌های اسلامی و آشنایی نسل‌ جوان با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در روزهای آتی در اندیمشک برگزار می‌شود.

جهانگیری با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی در اجرای پروژه سد بالارود اظهار کرد: سد بالارود در زمینه توسعه اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک نقش مهمی دارد.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: سد بالارود در مهار سیلاب‌ و طغیان فصلی رودخانه بالارود را فراهم و در توسعه کشاورزی اندیمشک و مدیریت منابع آب گامی مهم برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان با ۵۵ هزار هکتار اراضی قطب‌های مهم کشاورزی در استان محسوب می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا