امور زیربناییتعاون و اشتغال

تلاش دولتمردان برای کاهش فشارهای اقتصادی است/ رفع مشکل بیکاری

شیراز _ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انقلاب اسلامی نظام مردم سالاری دینی است و ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا مشکلات از دوش ملت برداشته شود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد شریعتمداری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز تاکید کرد: شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) است و منطقه ایستادگی در برابر دشمنان و عمق اعتقادات اسلامی و دینی مردم است.

وی ادامه داد: قیام مردم لارستان به رهبری آیت الله لاری در پیش از ۱ قرن پیش از یاد و تاریخ ملت ایران نمی رود و حرکت های بزرگ میرزای شیرازی فراموش نمی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز هم به لحاظ علمی شیراز و استان فارس در عرصه های علم و ادب پیشتاز است و دارای نشانه های ارزشمندی است که از تمدن ایرانی نشانه هایی دارد و در زمان انقلاب و دفاع مقدس نیز همواره فرماندهان بزرگی را به کشور معرفی کرد.

شریعتمداری تصریح کرد: امام(ره) این نظام را به عنوان یک نمونه جدید به جهان ارائه کرد نظام مردم سالار دینی، نظامی که قدرت آن حضور مردم در چهارچوب اسلام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: ویژگی جدیدی به دنیای امروز معرفی شد، نظام ایدئولوژیک در عین حال با تکیه بر شانه های مردم تاسیس شد و امام(ره)با این نگاه وارد جنگ با استکبار شد و روز ورود امام(ره) هیچگاه فراموش نمی شود.

وی تاکید کرد: همه ملت در کنار امام(ره) بودند و الگوی جمهوری اسلامی ایران تنها الگویی است که باعث موفقیت می شود و ما به آن مفتخر هستیم.

شریعتمداری یادآور شد: راه امام(ره) به لطف خداوند امروز توسط مقام معظم رهبری در حال پیمودن است و هیچ زمانی نیست که سخنان امام را از رهبری نشنویم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نظام مردم سالار دینی در منطقه موقعیت کاملا بی نظیر دارد ۴۰ سال عمر برای انقلاب عمر طولانی نیست زیرا نظام ما یک نظام نوآور است که هر روز خود را در چهارچوب مردم سالاری دینی حرکت کرده و با بن بست شکنی حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه هیچگاه فراموش نمی کنیم که رژیم شاه در برابر قدرت ملت دوام نیاورد نظام مردم سالار ما افتخار می کند که همه در آن خدمت گذار ملت هستند اما فشار اقتصادی استکبار که امروز بر دوش مردم است را انکار نمی کنیم فشارهایی که مردم تحمل می کنند کاملا شناخته شده است و تلاش دولتمردان در کنار مجلس و قوه قضاییه برای رفع این مشکلات است.

شریعتمداری تصریح کرد: تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا نشان از نیاز به تصمیمات فوری است که باید برای رفع مشکلات بیکاری در کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیشتر فشار امروز بر عهده مردمی است با حقوق ثابت اما تلاش خود را انجام می دهیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا