اقتصاد کلان

تکرار ادعاهای عجیب کیهان؛ قطع بودجه سپاه و وزارت اطلاعات با پذیرش SPV، FATF و پالرمو

کیهان نوشت:ایران با پذیرش SPV و طرح تنزل یافته آن یعنی INSTEX SAS دستکم ۵ امتیاز ویژه به اروپا تقدیم می‌کند و در مقابل، به دست خود، ذلت و تحقیر و نابودی اقتصادی خود را رقم می‌زند!

ماجرا هنوز تمام نشده است، اجرای SPV و  INSTEX SAS علاوه بر نتایج فاجعه‌باری که به آن ‌اشاره شد، شرط و شروط دیگری هم دارد. باید بدون فوت وقت، FATF و CFT و پالرمو را هم بپذیریم. یعنی چه؟! باید براساس CFT که موضوع آن مقابله با تامین مالی تروریسم است، بودجه نیروی قدس، سپاه پاسداران،وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و… را قطع کنیم! چرا که این مراکز از نظر آمریکا و متحدانش «تروریست» هستند! یعنی ایران اسلامی و مردم این مرز و بوم را دست بسته تحویل دشمن و تروریست‌های تحت امر آنها بدهیم!

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل ازخبرآنلاین، گفتنی است این دروغ بارها از سوی کیهان بدون هیچ مدرک و سندی ارائه شده و در حالی که در هیچیک از لوایح ۴گانه به آن اشاره نشده و از شرایط همکاری ایران با FATF نیست تکرار شده است

همچنین بخوانید

 

 

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. هیچ کس مخالف ارتباط نیست. اما ارتباطی که سوخت و سوز نداشته باشد.کمی فکر کنید، کیهان بیراه هم نمیگوید جناب آرمان اقتصادی.
    حافظه ی تاریخی خود را از سال ۹۲ بد نیست مرور کنید…

دکمه بازگشت به بالا