بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دومین ماراتن مالی فین‌وارز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد

اختتامیه دومین ماراتن مالی فین‌وارز در دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد. ایده‌های تیم‌های حاضر در این رویداد، حول محور قرض‌الحسنه و خیریه بود. در پایان تیم‌های کوآرا، کوآنت و آی‌بیت رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همچنین در ابتدای این رویداد، پویا کندری، مدیرعامل شتاب‌دهنده فارابی گفت: «از میان تیم‌هایی که در این برنامه حاضر شده‌اند با سه تیم قرارداد همکاری می‌بندیم.»

نخستین تیمی که ایده خود را در این برنامه ارائه کرد، تیم یاریشو بود که ایده آنها پلتفرم آنلاینی بود که وام‌دهندگان و وام‌گیرندگان در آن با یکدیگر وارد تعامل می‌شوند. تیم دیگر دراتک بود، ایده این تیم پلتفرم جمع‌سپاری مالی بر مبنای گیمفیکیشن بود. کوانت تیم دیگر بود که داشبورد تحلیل داده‌های بانکی را ارائه می‌داد. تیم قندیل نیز با ایده سوپرمارکت مالی آنلاین و جمع‌سپاری مالی و کیف پول قندیل در این رویداد حاضر شده بود.

همچنین بخوانید

پی‌ست تیم دیگر بود که ایده آن تحلیل داده‌های بانکی جهت استخراج اطلاعات به منظور اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک مدیریتی چالش داده‌کاوی بر روی دیتاهای بانک بود. سایبرپانک با اپلیکیشن خیریه خود در این ماراتن حاضر شده بود.

آی‌بیت، اپلیکیشن جمع‌سپاری مالی بود و تیم لام تا کام نیز با ایده تحلیل دیتای مشتریان بانک مهر ایران در فین‌وارز حاضر شده بود.

تیم مهر سامپ، با ایده ایدیتو، در حوزه خیریه و افزایش تعداد خیرین در رویداد حاضر بود. کوآرا در حوزه سوپرمارکت مالی امکان مقایسه بنگاه‌های مالی را به کاربر می‌دهد، همچنین سپرده‌گذاری، وام و کارگزاری‌های بیمه را با هم مقایسه می‌کند.

فین‌گایز، چالش داده‌کاوی بانک را مرتفع می‌کرد و آرکا خیریه آنلاین و سوپرمارکت مالی بود که خیریه، بخش بزرگی از آن را تشکیل می‌داد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا