امور زیربناییراه و ساختمان

نتایج اولیه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان نیمه اول اردیبهشت ۹۸ اعلام می‌شود

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اعلام نتایج اولیه آزمون های ورود به حرفه مهندسان تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۹۸ خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، حامد مانی‌فر در خصوص روند اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان گفت:پس از نشست هایی که با طراحان سئوال در این هفته و اوایل هفته آینده  برگزار می‌شود کلید سوالات آزمون آماده شده و در نهایت اواخر هفته آینده، پرسش‌نامه همراه پاسخ برگ آن در سایت قرار می گیرد.

مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اوایل اردیبهشت۹۸ نتایج اولیه اعلام می‌شود تصریح کرد: پس از اعلام نتایج اولیه یک بازه ۱۰روزه برای اعتراضات مجدد بر روی پاسخ برگ افراد در نظر گرفته می شود و پس از آن در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه ۹۸ نتایج آزمون به صورت نهایی اعلام خواهد شد.

مانی فر ادامه داد: پس از اعلام نهایی قبول شدگان آزمون لیست‌های نهایی هر استان به تفکیک برای سازمان‌های نظام مهندسی استانی ارسال می شود تا روند ثبت نام و مراحل قانونی برای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی صورت گیرد.

وی تصریح کرد:پس از طی مراحل قانونی در سازمان نظام مهندسی استان ها لیست‌های تکمیل شده در نهایت به اداره کل راه و شهرسازی هر استان برای صدور پروانه اشتغال به حرفه مهندسی ارسال می‌شود.

مانی فر همچنین در مورد تخلفات صورت گرفته در جلسه آزمون نیز گفت: تخلفات صورت گرفته در جلسه آزمون به چند دسته تقسیم می‌شوند که مهم ترین آن تخلفات سیستماتیک است که در این صورت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت و با آن ها برخورد می شود

وی در پایان گفت: پس از بررسی تخلفات و صورت جلسه هایی که از استان های برای ما ارسال شده است افراد خاطی ممکن است از یک تا ده دوره از شرکت در آزمون محروم شوند.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا