ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آغاز ثبت‌نام (تانوما) اینترنت ویژه مخابرات به مناسبت دهه فجر / خدمات فیبرنوری با تعرفه ADSL بگیرید

طرح تانومای ویژه مخابرات (فیبرنوری خانگی) به مناسبت دهه فجر، تا پایان سال با همان هزینه‌های ADSL و بدون هیچ محدودیتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت؛ مدیر عامل این شرکت پیش از این خبر از حذف هزینه‌های مربوط به کابل‌کشی فیبرنوری داده بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، سید مجید صدری؛ مدیر عامل مخابرات ایران با بیان اینکه فناوری فیبرنوری با مزیت سرعت و کیفیت متمایز برای بهره‌مندی مردم عزیز در سراسر کشور در دسترس است، عنوان کرده است: برای این منظور امکان ثبت‌نام گسترده و یکپارچه فیبرنوری خانگی را از طریق درگاه جداگانه‌ای به آدرس www.tci.ir/ftthreg فراهم‌کردیم که هم‌زمان با آغاز دهه فجر با شرایط و تخفیف ویژه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

صدری همچنین در صفحه اجتماعی خود نوشت: هیچ محدودیتی در ارائه این سرویس وجود ندارد و هزینه‌های آن مطابق هزینه‌های ADSL محاسبه شده و در کمترین زمان با مدیریت یکپارچه و تسهیلات و برنامه زمان‌بندی ارائه می‌شود.

همچنین بخوانید

همچنین این امکان برای مشترکان سابق این شرکت (ADSL) فراهم شده تا در صورت تمایل بتوانند سرویس خود را به فیبرنوری تغییر داده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

پیش از این مدیرعامل مخابرات ایران در نشست خبری ۹ بهمن سال جاری اشاره‌ای به توسعه یک‌ونیم میلیون پورت فیبرنوری منازل داشت و اظهار کرد: معتقد به این هستیم اگر می‌خواهیم رشد خوبی داشته باشیم باید فیبرنوری منازل برایمان اهمیت داشته باشد.

وی ادامه داد: اما متأسفانه پیش از این تعرفه‌ای که برای ارائه سرویس‌های فیبر نوری داشتیم، باعث می‌شد مشترکان رغبتی به استفاده از خدمات این حوزه نداشته باشند همچنین در کنار این موضوع، هزینه‌های کابل‌کشی منازل از ۳۰۰ هزار تومان به بالا و قیمت مودم هم مزیدی بر این علت شده بود تا مشترکان جذب این سرویس نشوند.

مدیر عامل مخابرات خاطر نشان کرد: بر این اساس طرح تانومای ویژه را که تا آخر سال دایر خواهد بود، استارت زدیم تا اگر هر کسی در هر کجای ایران درخواست راه‌اندازی فیبرنوری برای منزلش داشت، هیچ هزینه‌ای را برای کابل‌کشی از آنها دریافت نکنیم.

او گفت: همچنین در نظر داریم ارائه مودم را هم به سمت رایگان کردن یا ارائه تقسیطی ببریم و تعرفه خدمات اینترنت مبتنی بر فیبرنوری برابر تعرفه ADSL باشد

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا