ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

۱۰ روز تا پایان مهلت ثبت نام اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران + کد تخفیف ویژه کاربران آرمان اقتصادی

مهلت ثبت نام در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران تا ده روز دیگر به پایان می‌رسد و علاقمندان به حضور در اختتامیه این جشنواره می‌توانند با استفاده از کد تخفیف اختصاصی پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi) از ۳۰درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

 

۳۰درصد تخفیف ویژه کاربران آرمان اقتصادی جهت شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با کد armaneghtesadi فقط تا پایان ۲۱ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دبیرخانه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام کرد: اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و  بنا به گفته دبیرخانه این جشنواره قرار است اختتامیه این جشنواره  متفاوت تر از هر سال و با شکوه تر از همیشه برگزار گردد.

در مراسم اختتامیه علاوه بر اعلام برترین های وب و موبایل ۹۷، برنامه های جانبی مختلفی نیز در نظر گرفته شده است از جمله سخنرانانی که شاید تا کنون کمتر جایی توانسته باشید پای صحبت هایشان بنشینید و از تجربیاتشان بشنوید.

در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران علاوه بر سخنرانی‌ها نیز از فعالان و قدیمی‌تر های این حوزه دعوت شده تا این بار مخاطبان بتوانند در قالب پنل‌های بحث و گفت‌وگو از تجربیاتشان استفاده کرده و با طرز فکر و شیوه ی کاری آنها آشنا شوند.

علاقمندان امسال نیز همزمان با حضور در اختتامیه می‌توانند با حضور در کارگاه های تخصصی که در سالن‌های جنبی برگزار می‌شود، به دانش خود در این حوزه بیافزایند.

نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ های جشنواره وب و موبایل ایران نیز فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت ها و آشنایی با جدید ترین سرویس ها و رویداد های این حوزه می باشد.

برای اطلاع از جزییات رویداد و نیز سخنرانان جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا