بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تیم جیبی‌مو در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رتبه سوم نواندیشان فناوری‌های مالی را کسب کرد

 

اختتامیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ۱۱ بهمن ماه در سالن مرکز‌ همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در این مراسم تیم جیبی‌مو رتبه سوم نواندیشان فناوری‌های مالی را دریافت کرد. در این بخش ۲۰ تیم در قالب دو گروه «ایده» و «شرکت‌های نوپا و MVP» در نمایشگاه حضور داشتند. بر این اساس سه تیم برتر از هر گروه که جمیع شاخص‌هایی همچون نوآوری، مزیت رقابتی، قابلیت پیاده‌سازی، درآمدزایی و الزامات امنیتی مناسب را داشتند به عنوان تیم های برتر دومین رویداد نواندیشان فناوری های مالی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جیبی‌مو (جیب موبایلی من)، یک کیف پول الکترونیکی بر پایه شبکه اجتماعی جهت پرداخت و درخواست پول بدون کارمزد است که کاربران می‌توانند از طریق شماره موبایل و یا نام کاربری به کاربری که در جیبی‌مو و یا خارج از جیبی‌مو است تراکنش مالی داشته باشند. تمامی تراکنش‌های داخل برنامه به‌صورت آنی صورت می‌پذیرد که هر زمان کاربر تمایل داشته باشد می‌تواند تنها با یک کلیک هر مبلغی از وجوه خود در جیبی‌مو را به حساب بانکی‌اش انتقال دهد.

همچنین جیبی‌مو در این نمایشگاه با معرفی راهکار ۳۶۰ درجه پرداخت نشان داد که چگونه مقوله‌هایی همچون شبکه اجتماعی، کیف پول الکترونیکی و درگاه‌های پرداخت موبایلی می‌توانند با یکدیگر تلفیق شوند و یک نوآوری‌ مالی را که در کاهش هزینه‌های بانکی، سهولت پرداخت و مدیریت مالی ایفای نقش ‌می‌کند، رقم بزنند. جیبی‌مو با این محصول، فاصله میان خریداران و فروشندگان اعم از آنلاین و آفلاین را به حداقل رسانده و دغدغه درخواست و پرداخت وجه بین ذی‌نفعان مختلف را از میان برده است.

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا