بانکبانک و بیمه

افتتاح دومین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بروجرد

همزمان با چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دومین شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در شهرستان بروجرد استان لرستان با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره، یوسف نجدی مدیر امور استانها، نورالله نظریان مدیر شعب این استان و جمعی از مسئولین و معتمدین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی، ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا… دهه فجر افزود: امیدواریم با تقارن افتتاح این شعبه و دهه فجر فرصتی برای خدمت روزافزون برای جامعه باشد.
وی گفت: یکی از اعتقادات و باورهای که مردم انتظار دارند، بحث اقتصاد و بانکداری اسلامی است و به هر حال با علم به اینکه از لحاظ قوانین و بحث اداره امور بانکی رعایت می شود اما این دغدغه و نگرانی را دارند که این نوع روش شاید به سبب اجرای کار از مسیر بانکداری اسلامی خارج باشد.
امامی اظهار داشت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۱۱ سال فعالیت در عرصه بانکداری قرض الحسنه، عملکرد خوب از خود ارائه داده است و از لحاظ بانکداری اجتماعی و بانکداری اسلامی در جایگاهی است که ما به آن افتخار می کنیم.
وی با اشاره به رشد ۸۲ درصدی بانک قرض الحسنه مهر ایران و کسب رتبه اول کشور در سال گذشته تصریح کرد: امسال نیز با رشد بیش از ۴۰ درصد باز هم رتبه اول کشور را کسب کردیم که این نشان دهنده جایگاه این بانک در بین مردم می باشد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطر نشان کرد: در سال گذشته قریب به ۷۵۲ هزار نفر معادل ۸۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و امسال نیز بیش از یک میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد ریال اعطا شده است.
وی گفت: اگر این همراهی مردم ادامه داشته باشد و بانک بتواند سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد قطعاً خدمات قرض الحسنه بیشتری را ارائه می دهد و گامهای موثری را در راستای ترویج بانکداری اسلامی بر خواهد داشت.
عیسی امامی با اشاره به ظرفیت های خوب استان لرستان اذعان داشت: در حال حاضر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان منابع بالایی را جذب کرده و خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه داده است.
وی افزود: انتظار می رود مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کند تا بتوانیم موجبات خدمت رسانی بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.
در ادامه، نوراله نظریان مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان، ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: همزمان با چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دومین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان بروجرد با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ایجاد دسترسی مطلوب و حضور مستمر برای ارائه خدمات به مراجعین و نیزدر راستای بهینه سازی شبکه شعب افتتاح شد.
وی افزود: انشاء الله با افتتاح این شعبه بتوانیم گام مثبتی در راستای رضایتمندی مشتریان، خدمت به جامعه و کمک به بهبود معیشت مردم شهرستان بروجرد برداریم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا