بانکبانک و بیمه

بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان فارس

سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با سفری یک‌روزه به شهرستان شیراز، از برخی صنایع فعال در این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در نخستین برنامه سفر خود به شهر شیراز، از شرکت تولیدی صنعتی خراسان، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله‌هایGRP، بازدید به عمل آورد و در راستای تعامل بیشتر با مدیران این شرکت تشکیل جلسه داد.

وی در ادامه از شرکت کولر هوایی آبان شیراز که درزمینهٔ فعالیت طراحی و تولید تجهیزات انتقال حرارت برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی فعالیت می‌نماید و شرکت فاتح صنعت کیمیا که زمینه فعالیت آن طراحی و ساخت تجهیزات پالایشگاهی، نگهداری و تعمیرات، بازرسی فنی و آزمایش‌های غیر مخرب، نصب و راه‌اندازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بازدید نمود و با مدیران این شرکت‌ها تشکیل جلسه داد.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران شرکت تولیدی صنعتی خراسان شیراز اظهار داشت: کمک به ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از صنایع تولیدی، جزء رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون می‌باشد.

وی همچنین گفت: تمام تلاش مجموعه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات‌دهی مناسب و رضایت‌بخش به مشتریان می‌باشد و این بانک آمادگی خود را در بخش خدمات ارزی و ریالی اعلام می‌دارد. وی با اشاره به تعامل مناسب این بانک با صندوق توسعه ملی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون جزء بانک‌های برتر صندوق توسعه ملی است.

گفتنی است مدیران امور حقوقی، امور بین‌الملل و رئیس اداره مدیریت ریسک و تطبیق و همچنین مدیر شعب استان فارس نیز در این سفر عضو هیئت‌مدیره بانک را همراهی می‌کنند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا