بانکبانک و بیمه

مجامع عمومی بانک گردشگری برگزار شد.

مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک گردشگری در دو دوره ، روز پنج‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه ۹۷ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک گردشگری در این مجمع گزارش هیئت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰/ ۹/ ۹۶ و دوره مالی ۳ماهه منتهی به ۲۹ / ۱۲/ ۹۶ قرائت و عملکرد بانک در دوره های مالی مذکور و همچنین فعالیت‌های پیش‌روی آن مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این مجمع مرتضی خامی با قرائت گزارش و پیام هیئت‌مدیره، عملکرد بانک گردشگری به عنوان بانکی جوان در سیستم بانکی کشور را مطلوب عنوان و بر ارتقاء این جایگاه تاکید کرد. وی گفت: خوشبختانه بانک گردشگری با وجود تمامی مشکلات ساختاری همچون تحریمهای ظالمانه‌ و رقابت دشوار بانک ها در سیستم بانکی کشور در دوره مالی گذشته عملکردی مناسب در بسیاری حوزه‌های کارکردی فعالیت خود داشته است. مدیر عامل بانک گردشگری با اشاره به مواردی چون رشد ممتاز سپرده‌ها و منابع، رشد ضمانت‌نامه‌ها، وضعیت مطلوب سرانه بانک، کاهش بدهی بانک به سیستم بانکی و بانک مرکزی، و وضعیت مطلوب بانک در بخش بدهی بین بانکی، حرکت قدرت مند برای ارتقاء این شاخص ها را مورد تصریح قرار داد.
بر اساس این گزارش خامی در ادامه افزایش سرمایه را شاخص‌ترین برنامه‌ اصلاحی بانک گردشگری در جهت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی و همچنین تقویت بنگاه های اقتصادی و تولیدی خرد و میانه دانست و حرکت به سمت بانکداری مجازی و تمام الکترونیک به عنوان بنیان فعالیت ها، کسب درآمدهای کارمزدی، صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، توسعه فعالیت‌های ارزی و حرکت به سمت بانکداری خرد را از جمله رئوس برنامه‌های این بانک در فصل جدید فعالیت آن عنوان نمود.
شایان ذکر است؛ علاوه بر تصویب صورت های مالی، روزنامه رسمی بانک انتخاب و تعیین حسابرس و بازرس قانونی به رای گذاشته شد و تفویض اختیار در برخی امور اجرایی مورد تصویب قرار گرفت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا