بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی برای تاکسیران‌ها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور از اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی معیشتی به تاکسیران‌ها خبر داد و گفت: «مدت بازپرداخت این اقساط ۲ ساله است.»

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سراسری تاکسیرانی کشور، محمد رجائیه درباره معیشت کارت تاکسیران‌ها گفت: «چیزی با عنوان معیشت کارت را نشنیده‌ام؛ اما کارت اعتباری ۳ میلیون تومانی وجود دارد که تفاهم‌نامه‌ای میان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، بانک قرض‌الحسنه مهر و بیمه دانا منعقد شده است که رانندگان با مراجعه به بانک قرض‌الحسنه مهر و گشایش اعتبار تا سقف ۳ میلیون تومان می‌توانند از خدمات بیمه شخص ثالث استفاده کنند.»

او ادامه داد: «اتحادیه ما لاستیک، روغن، برنج و گوشت را توزیع می‌کند. بعد از ۲۲ بهمن‌ماه، جزئیات بیشتری در مورد کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی اعلام می‌کنیم. این کارت‌ها توسط بانک توسعه تعاون صادر می‌شود که مدت بازپرداخت آن ۲ ساله است. شهر به شهر نسبت به اعتباری که بانک پرداخت می‌کند، پرداخت این کارت‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم. رانندگان با مراجعه به تعاونی‌های تاکسیرانی ثبت‌نام می‌کنند، به بانک معرفی می‌شوند و با همراه داشتن یک ضامن می‌توانند این کارت اعتباری را دریافت کنند.»

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا