ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

جزئیات برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در مراسم اختتامیه امسال علاوه بر اهدای تندیس برترین ها به سایت ها و اپلیکیشن های برگزیده سال ، سخنرانی های مفید و انتقال تجربه های موثری را برای شما در نظر گرفته شده تا شما را با واقعیت آنچه که این روز ها در بطن زیست بوم آنلاین کشور اتفاق می افتد روبرو شوید.

از اهداف این جشنواره که امسال با تغییرات بسیاری در راستای بهبود فرایند ها همراه شده، کمک به حرکت رو به جلوی حوزه وب و موبایل است.

همچنین بخوانید

در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران چه اتفاق می‌افتد؟

در اختتامیه این جشنواره نیز تصمیم گرفته شده است دست‌اندکاران این اکوسیستم در کنار هم جمع شوند و  با بیان تجربیات خود، شما را با تمام آنچه که در این حوزه اتفاق می افتد آشنا کنند.

از شروع یک استارتاپ بگیرید تا شرکت هایی که بعد از گذراندن انواع و اقسام تجربیات الان سری در سر ها دارند.

از عوامل جانبی ای مثل فناوری داده و دیجیتال مارکتینگ و … که پشت پرده ی کسب و کار وجود دارد ولی بدون آنها این روزها کسب و کار ها معنایی ندارند تا کسب و کار هایی که بدون هدف تجاری وارد بازار شده اند و الان صاحب تجارت و برند هستند.

در کنار این سخنرانی ها و انتقال تجربه ها نیز از فعالان و قدیمی‌ترهای این حوزه دعوت شده تا این بار در قالب پنل های بحث و گفت‌وگواز تجربیات ایشان استفاده کنید و با طرز فکر و شیوه ی کاری آنها آشنا شوید.

علاوه بر این حضور در کارگاه های جنبی آموزشی تخصصی حوزه وب و موبایل و نیز نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ های جشنواره وب و موبایل ایران شما را به صورت عملی و با دید بهتر وارد این فضا خواهد کرد.

نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ های جشنواره وب و موبایل ایران فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت ها و آشنایی با جدید ترین سرویس ها و رویداد های این حوزه می باشد.

 

برای ثبت نام در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.

آرمان اقتصادی به عنوان حامی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای کاربران خود این امکان را قرارداده است تا با استفاده از کد armaneghtesadi برای ثبت نام در اختتامیه این جشنواره از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند؛ 

 

برنامه های دو روز اختتامیه به صورت کلی شامل موارد زیر است:

روز اول:

  • سخنرانی ها
  • پنل های انتقال تجربه
  • کارگاه های آموزشی جنبی
  • برگزاری نمایشگاه جنبی
  • برگزاری نمایشگاه استارتاپ ها

روز دوم: 

  • سخنرانی ها
  • پنل های انتقال تجربه
  • اهدای تندیس برترین های وب و موبایل در سال ۹۷
  • برگزاری نمایشگاه جنبی
  • برگزاری نمایشگاه استارتاپ ها

 

لیست سخنرانان حاضر در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران:

 

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا